اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی صورت می‌گیرد

اجرای طرح گسترش سوادآموزی در روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه

مسئول امور بانوان فرمانداری کهگیلویه گفت: در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در سطح روستاها طرح گسترش سوادآموزی در روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه اجرا می‌شود.

اجرای طرح گسترش سوادآموزی در روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه

پروانه شادباش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از اجرای طرح گسترش سوادآموزی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه خبر داد.

مسئول امور بانوان فرمانداری کهگیلویه با اشاره به تاریخچه سوادآموزی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هفتم دی ماه سال 1358 سازمان نهضت سوادآموزی با هدف باسواد کردن خیل عظیم بی‌سوادان کشور تشکیل شد. 

شادباش صدور فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب را نشانه درک عمیق امام(ره) از بروز مشکلات ناشی از بی سوادی دانست و افزود: بر همین اساس برنامه‌های نهضت سوادآموزی باید در کشور تقویت شود.

وی با اذعان به اینکه سوادآموزی در رشد و توسعه همه جانبه نقش بسزایی دارد ابراز داشت: اجرای طرح نهضت سوادآموزی در روستاها حرکت بزرگی در جهت رشد جامعه روستایی است.

این مسئول وظیفه نهضت سوادآموزی را مهم و سرنوشت‌ساز عنوان و تأکید کرد: در راستای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در روستاها طرح گسترش سوادآموزی به اجرا درآمده است.

شادباش ادامه داد: این طرح با همکاری نهضت سوادآموزی و امور بانوان فرمانداری در روستاهای بخش مرکزی کهگیلویه آغاز شده است.

مسئول امور بانوان فرمانداری کهگیلویه با اشاره به جمعیت 46 درصدی روستایی در شهرستان اجرای این طرح را گام مهمی در رشد و توسعه علمی جمعیت روستایی عنوان کرد.

انتهای پیام/82016/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول