اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس:

دست آمریکایی‌ها برای جهان اسلام رو شده است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اهداف شوم آمریکایی‌ها امروزه برای افکار عمومی به ویژه جهان اسلام آشکار بوده و به عبارتی دست آنها برای امت اسلامی رو شده است.

دست آمریکایی‌ها برای جهان اسلام رو شده است

حجت‌الاسلام مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ با اشاره به تهدیدهای آمریکا برای حمله به سوریه به بهانه استفاده دولت بشار اسد از سلاح‌های شیمیایی گفت: به طور قطع غربی‌ها به ویژه سران کاخ سفید، برای بقای رژیم اشغالگر قدس توطئه‌های متعددی را در خاورمیانه پیگیری و اجرا کرده و می‌کنند.

وی تصریح کرد‌: آمریکایی‌ها طی چند سال اخیر 2 بار به خاورمیانه و کشورهای اسلامی لشگرکشی کرده و هر بار بهانه‌هایی برای این اقدام جنگ‌طلبانه خود می‌آورند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت افزود: به عنوان نمونه در زمان حمله به عراق و اشغال این کشور، آمریکایی‌ها مدعی بودند که صدام سلاح‌های پیشرفته کشتار جمعی دارد و برای حفظ امنیت جهان باید به این کشور حمله و سلاح‌ها نابود شود.

کیایی‌نژاد گفت: امروز که حدود یک دهه از اشغال عراق می‌گذرد، حتی یک سلاح پیشرفته و کشتار جمعی در این کشور کشف نشده و معلوم می‌شود که کاخ سفید افکار عمومی جهان را فریب داده است.

* استفاده دولت سوریه از بمب شیمیایی دروغ است

وی ادامه داد:‌ حال این کشور مدعی است که دولت سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده می‌کند و برای تامین امنیت مردم باید به این کشور حمله شود.

این نماینده مجلس تاکید کرد: این بار نیز آمریکایی‌ها دروغ می‌گویند، با این تفاوت که دست آنها برای افکار عمومی و جهان اسلام رو شده و دیگر کسی این دروغ‌ها را باور نمی‌کند.

کیایی‌‌نژاد گفت: غربی‌ها برای حفظ و بقای رژیم صهیونیستی هر روز به دنبال ایجاد بحرانی تازه در خاورمیانه هستند و هدف اصلی آنها از لشگرکشی‌های مداوم، در حقیقت خدمت به رژیم جنایت‌کار و غاصب سرزمین‌های اشغالی است.

وی در پایان اظهار داشت: به طور قطع افکار عمومی جهان دیگر نمی‌تواند راه انداختن جنگ و خون‌ریزی تازه‌ای را از سوی آمریکایی‌ها تحمل کند و در صورتی که کاخ سفید از گذشته درس نگرفته باشد، با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول