اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

تاثیر نمایشگاه‌ پاییزه در تامین نیازهای مردم تاثیر‌گذار است

فرماندار خلخال گفت: تاثیر نمایشگاه‌های پاییزه در تامین نیازهای مردم تاثیرگذار و چشم‌گیر است.

تاثیر نمایشگاه‌ پاییزه در تامین نیازهای مردم تاثیر‌گذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان خلخال با اشاره به فصل بازگشایی مدارس و تامین نیاز خانواده‌ها، برای تامین نیاز دانش‌آموزان اظهار داشت: وجود غرفه‌های نوشت‌افزار با فرهنگ بومی و اسلامی در نمایشگاه‌های پاییزه می‌تواند علاوه بر کاهش قیمت نوشت‌افزار در بازار موجب تقویت خرید مردم باشد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان خلخال ظرفیت داشتن نمایشگاه‌های مختلف برای فصل متعدد در زمینه مبلمان خانگی، لوازم‌التحریر و سایر اقلام را دارد که می‌طلبد اداره صنعت، معدن و تجارت با اعضای کارگروه تنظیم بازار این اقدام را عملی و در راستای خرید مردم تسهیل کنند.

فرماندار شهرستان خلخال در خصوص حضور کالا‌ها در نمایشگاه پاییزه خلخال نیز یادآور شد: اگر فروشندگان بومی و کالاهای تولیدی و خدماتی از خلخال باشد می‌تواند برای چرخه خرید و فروش شهر نیز مفید باشد.

محمدی بر تشدید نظارت و ساماندهی اصناف و کسبه اشاره کرد و از مجمع امور صنفی خواست تا با نظارت بیشتر و تعامل با اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی بر چرخه عرضه کالا در بازار نظارت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با تاکید بر افزایش کیفیت کالاها در نمایشگاه پاییزه گفت: کسانی که در نمایشگاه برای فروش کالا‌ها و عرضه اقلام حضور می‌یابند باید با اجناس باکیفیت حضور یابند.

انتهای پیام/62008/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول