اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان:

فقط کالاهای اساسی در نمایشگاه پاییزه عرضه می‌شود

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان گفت: در نمایشگاه پاییزه امسال فقط کالاهای اساسی مانند مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر عرضه می‌شود.

فقط کالاهای اساسی در نمایشگاه پاییزه عرضه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن سلاجقه پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه پاییزه شهر کرمان اظهار داشت: نمایشگاه‌های پاییزه کرمان از تاریخ 15 تا 25 شهریور ماه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه پاییزه امسال برای دسترسی آسانتر مردم برای تهیه کالاهای اساسی در چهار نقطه از شهر کرمان برپا شده است، افزود: این نمایشگاه‌ها در اتحادیه کارمندان دولت واقع در چهارراه شهید نیکزاد، اتحادیه تعاون روستایی واقع در سه‌راهی سیلو، فروشگاه حاج‌خلیلی واقع در چهارراه روشندلان و فروشگاه فرهنگیان واقع در خیابان نماز دایر شده است.

سلاجقه با اشاره به اینکه نمایشگاه هر روز از ساعت 9 صبح تا 21 آماده عرضه کالا به شهروندان است، خاطر نشان کرد: در نمایشگاه پاییزه امسال فقط کالاهای اساسی مانند مواد غذایی، کیف و کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر عرضه می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان از تخفیف 10 تا 15 درصدی کالا در نمایشگاه خبر داد و گفت: در همه نمایشگاه‌ها تیم بازرسی به صورت مقیم برای پیگیری تخلفات و شکایات مردمی حاضر است.

انتهای پیام/2446/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول