اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت صورت می‌گیرد

راه‌اندازی ایستگاه صلواتی توسط 4 کانون فرهنگی مساجد شهرستان بویراحمد

مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی ایستگاه صلواتی توسط چهار کانون مساجد شهرستان بویراحمد به مناسبت دهه کرامت خبر داد.

راه‌اندازی ایستگاه صلواتی توسط 4 کانون فرهنگی مساجد شهرستان بویراحمد

علی ویسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به اجرای برنامه‌های متفاوت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همچون دیگر دستگاه‌های فرهنگی و هنری در طول ایام دهه کرامت برنامه‌های مختلف و متفاوتی به همین منظور برگزار می‌کند.

مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی ایستگاه صلواتی، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کانون‌های شاخص، راه‌اندازی کانون‌های جدیدالتاسیس و ... از برنامه‌های مهم دهه کرامت در شهرستان بویراحمد عنوان کرد.

این مسئول با تاکید بر این‌که کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با آمادگی کامل برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه کرامت  را به مرحله اجرا می‌گذارند، گفت: برگزاری ایستگاه صلواتی توسط چهار کانون مساجد شهرستان بویراحمد از برنامه‌های اجرایی مهم دهه کرامت در این شهرستان است.

وی در ادامه  با اشاره به آمادگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر شش کانون روستایی شهرستان بویراحمد برنامه‌های متفاوتی در دهه کرامت امسال به اجرا می‌گذارند.

ویسی در ادامه تصریح کرد: در هر شهرستان 10 کانون به عنوان مجری برنامه‌های دهه کرامت بوده که در مجموع 70 کانون فرهنگی و هنری در کهگیلویه و بویراحمد مجری برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت امسال در استان است.

مسئول روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که استقبال از برنامه‌های اجرایی و جشن‌های دهه کرامت درسال‌های گذشته مناسب گزارش شده است، گفت: انتظار می‌رود مجریان برنامه‌های دهه کرامت با اجرای متفاوت برنامه‌ها در این ایام حضور آحاد مردم در جشن‌های امسال را پررنگ‌تر کنند.

انتهای پیام/82011/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول