اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال استان همدان خبر داد

صعود 12 تیم برترلیگ هندبال نوجوانان به دور دوم

دبیر هیئت هندبال استان همدان از معرفی و صعود 12 تیم برتر به دور دوم مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های کشور خبر داد.

صعود 12 تیم برترلیگ هندبال نوجوانان به دور دوم

امید وفاجو در حاشیه مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌اهی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: سیزدهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های ایران با حضور 29 تیم از سراسر کشور به میزبانی همدان در جریان است که با انجام بازی‌های دور نخست پیگیری و معرفی 12 تیم برتر انجام شد.

وی افزود: بر اساس برنامه، در دور نخست 29 تیم حاضر در پنج گروه پنج تیمی و یک گروه چهار تیمی به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت کردند که در نهایت از هر گروه دو تیم مجوز حضور در مرحله بعد را گرفتند.

دبیر هیئت هندبال استان همدان اضافه کرد: بعد از انجام مسابقات دوره‌ای از گروه A تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان و نیماگستر سنندج، از گروه B تیم‌های نگین‌سعادت تهران و ثامن‌الحجج سبزوار و از گروه C تیم‌های هیئت هندبال شاهرود و نفت و گاز گچساران با کسب بیشترین امتیاز موفق شدند به دور بعد صعود کنند.

وی ادامه داد: از گروه D نیز تیم‌های هیئت هندبال قزوین و سنگ‌آهن بافق یزد و از گروه E تیم‌های هیئت هندبال همدان و هیئت هندبال نجف‌آباد و از گروه F تیم‌های تحریرگستر مازندران و فراش‌بند فارس موفق شدند عملکرد بهتری نسبت به رقبا داشته باشند و به عنوان دو تیم برتر گروه‌های خود به دور بعد راه یابند.

به گفته وفاجو در مرحله دوم سیزدهمین دوره مسابقات هندبال نوجوانان باشگاه‌های ایران تیم‌ها در دو گروه شش تیمی تقسیم بندی شدند و به صورت دوره‌ای با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: بر این اساس در گروه «الف» تیم‌های فولاد سپاهان اصفهان، نگین‌سعادت تهران، نفت و گار گچساران، سنگ‌آهن بافق یزد، هیئت نجف‌آباد و فراش‌بند فارس با هم رقابت خواهند داشت.

دبیر هیئت هندبال استان همدان ابراز داشت: در گروه B تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار، هیئت هندبال همدان، نیماگستر سنندج، هیئت هندبال شاهرود، تحریرگستر مازندران و هیئت هندبال قزوین با هم مسابقه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این رقابت‌ها تا چهارشنبه شب ادامه خواهد داشت خاطرنشان کرد: در پایان مرحله دوم از هر گروه دو تیم برتر معرفی و صعود می‌کنند و به صورت ضربدری با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا چهره‌های تیم‌های فینالیست مشخص شود.

وفاجو خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها صبح و عصر در دو سالن ورزشی 6 هزار نفری انقلاب و امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول