اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران:

یاسوج با تیم شهرداری به کشور معرفی شد

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران گفت: شهر یاسوج با تیم فوتبال شهرداری طی چند سال اخیر به کشور معرفی شد.

یاسوج با تیم شهرداری به کشور معرفی شد

حیدر شریفی در حاشیه تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار کرد: منتظر هستیم تا ببینیم افراد جدیدی که سکاندار مدیریت شهری در شهر یاسوج می‌شوند چه دیدگاهی نسبت به این تیم دارند.

دستیار اول جواد زرینچه در تیم فوتبال شهرداری یاسوج ادامه داد: مطمئنا نگاه مثبتی نسبت به این تیم خواهند داشت چرا که تیم شهرداری یاسوج مربوط به همه مردم این شهر و بلکه استان است.

سرمربی تیم ملی زیر 14 سال ایران در همین خصوص افزود: مطمئنا کادر جدید می‌توانند من مربی و یا کادر مدیریتی تیم فوتبال شهرداری را نخواهند اما هیچ کس نمی‌تواند این تیم را منحل کند چرا که تیم شهرداری یاسوج با مردم سر و کار دارد و برای انحلال چنین تیمی تنها باید به خود مردم رجوع کرد.

شریفی تنها سرگرمی و دلخوشی جوانان و نوجوانان یاسوجی را تیم فوتبال شهرداری دانست و گفت: از طرف دیگر همه می‌دانند که چگونه این شهر در بازی‌های مهمی همچون دیدار با استقلال و تراکتورسازی و فولاد و مس کرمان به کشور معرفی شد کاری که تا سال‌ها با ابزارهای متعدد و مختلف فرهنگی هم اتفاق نمی‌افتاد.

مربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج با بیان این‌که کسی خارج از ضوابط دست به اقدامی همچون انحلال و یا عدم حمایت از آن نخواهد زد چرا که هر چه قدر این تیم قوی‌تر باشد و بهتر در مسابقات شرکت کند قدرت شهر یاسوج را به رخ خواهد کشید.

وی از حضور مجدد جواد زرینچه در شهر یاسوج خبر داد و گفت: بازی‌های تدارکاتی دیگری را برگزار می‌کنیم همچنان که در اردوی تهران حداکثر استفاده را بردیم و بدن بازیکنان شلاق خورد و آماده مسابقات هستیم.

وی با اظهار این سخن که اکنون در این تیم مشکل خاصی نداریم، افزود: نیروهای خوبی داریم تنها یک هافبک طراح و یک فروارد می‌خواهیم.

شریفی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را مطرح‌ترین تیم در گروه اول مسابقات دسته اول فوتبال کشور دانست و افزود: با همین دیدگاه گام به مسابقات می‌گذاریم چرا که به جای مقایسه با دیگران آن‌ها باید خودشان را با ما مقایسه کنند.

این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور از آماده‌سازی این تیم گفت و عنوان کرد: بدن‌ساز ما یدالله صادقی است که یکی از بهترین مربیان بدنسازی ایران و آسیا به شمار می‌رود و موفقیت‌های سال گذشته تا حدود بسیاری مدیون این مربی کارکشته است.

انتهای پیام/2571/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول