اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

برپایی جشنواره نمایشنامه‌خوانی تئاتر در ساری

نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی ویژه هنرجویان و علاقه‌مندان تئاتر شهرستان ساری با همت موسسه فرهنگی و هنری شهر تئاتر جاوید برگزار شد.

برپایی جشنواره نمایشنامه‌خوانی تئاتر در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی ویژه هنرجویان و علاقه‌مندان تئاتر شهرستان ساری با همت موسسه فرهنگی و هنری شهر تئاتر جاوید و با هدف ارتقای سطح علمی و عملی هنر نمایش صبح امروز با حضور جمع کثیری از علاقه‌مندان این رشته در محل این موسسه برگزار شد.

محبوبه ارمیانی مدیرمسوول موسسه فرهنگی و هنری شهر تئاتر جاوید گفت: این موسسه با هدف آگاهی و اعتلای هنر ناب نمایش و ایجاد پایگاهی واحد برای علاقمندان این عرصه پایه‌گذاری شد.

وی یادآور شد: از این رو در راستای برنامه‌های اجرایی موسسه نخستین جشنواره نمایشنامه‌خوانی ویژه هنرجویان و علاقمندان این رشته به مدت سه روز با اجرای پنج اثر در این موسسه برگزار شد.

ارمیانی اظهار داشت: در جشنواره بنا به رای هئیت داوران به نفرات برگزیده در رشته بازیگری در بخش زن و مرد و کارگردانی هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

مدیر مسئول موسسه فرهنگی و هنری شهر تئاتر جاوید درباره دیگر برنامه‌های اجرایی موسسه تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های تخصصی نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری، گویندگی و کارگاه نمایش خلاق کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های اجرایی این موسسه بوده که با حضور علاقه‌مندان هنر نمایش در حال برگزاری است.

وی گفت: موسسه فرهنگی و هنری شهر تئاتر جاوید با مجوز رسمی از اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در خیابان زینبیه شهرستان ساری واقع شده است.

انتهای پیام/2296/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول