اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

ابلاغ اعتبارات سال 92 صومعه‌سرا تا 15 روز آینده

فرماندار صومعه‌سرا از ابلاغ اعتبارات سال جاری این شهرستان تا 15 روز آینده خبر داد.

ابلاغ اعتبارات سال 92 صومعه‌سرا تا 15 روز آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از هشت شرکت تعاونی برتر این شهرستان با اشاره به اهمیت فعالیت تعاونی‌ها در کشور، اظهار کرد: تعاونی‌داران جهادگران عرصه تولید و مصداق بارز جهاد اقتصادی به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه همواره سنبل توسعه سیاسی در انتخابات معیار قرار می‌گیرد، تصریح کرد: در عرصه اقتصادی نیز تعاونی‌ها و عملکرد آنها معیار و ملاک است.

فرماندار صومعه‌سرا، توسعه اقتصادی را امری مهم دانست و افزود: مشارکت 25 درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد کشور گواه بر این مطلب است.

وی متذکر شد: پایین بودن تولید داخلی و کاهش روز افزون اشتغال عامل اصلی توسعه نیافتگی هر کشوری را رقم می‌زند.

حسینعلی‌زاده بحث ارتقای فضای اشتغال در کشور را از سیاست‌ها کلان دولت برشمرد و بیان کرد: توزیع نابرابر درآمدها نیز موجب توسعه نیافتگی و کمبود اشتغال می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه تعاونی‌ها تنها نهاد خصوصی نقش‌آفرین در عرصه توسعه اقتصادی هستند، متذکر شد: روحیه کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری لازمه موفقیت تعاونی‌ها است.

فرماندار صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: نبود فرهنگ کار و تلاش یکی از موانع برجسته جهادی در تعاونی‌ها است.

وی، دلیل کاهش تولید در تعاونی‌ها و یا توقف آنها یکی پس از دیگری در کشور را نداشتن روحیه کارآفرینی به معنای واقعی در تعاونگران دانست.

این مسئول با اشاره به ایجاد تعاونی گردشگری در صومعه‌سرا، افزود: کسانی که به صورت انفرادی یا در قالب تعاونی در راستای کمک به فضای گردشگری صومعه‌سرا بکوشند از آنها حمایت فوق‌العاده می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه گردشگری صومعه‌سرا باید از حالت بن‌بست خارج شود، متذکر شد: در حال رایزنی برای تسریع در رفع موانع گردشگری در صومعه‌سرا هستیم.

حسینعلی‌زاده، از احداث مرکز دایمی «فروش محصولات کشاورزی» و «مجتمع بزرگ تجاری» در داخل شهر صومعه‌سرا برای جذب گردشگر خبر داد.

وی با اشاره به حوزه اشتغالزایی در صومعه‌سرا، ادامه داد: ایجاد اشتغال به‌ویژه کارگروه اشتغال در صومعه‌سرا از محوری‌ترین موضوعات مطرح برای کاهش معضل اجتماعی است.

فرماندار صومعه‌سرا، توسعه صنایع‌دستی را یک دستاورد فرهنگی اصیل عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برای حفظ فرهنگ اصیل اسلامی خود ناگزیر باید در حراست صنایع‌دستی و گردشگری هر منطقه کوشید.

حسینعلی‌زاده به میزان اعتبار و تسهیلات تخصیص یافته سال جاری به صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: اعتبارات امسال صومعه‌سرا تا 15 روز آینده ابلاغ می‌شود.

وی، صومعه‌سرا را دارای بهترین بازار روز یا محلی دانست و خاطرنشان کرد: بازارهای محلی نیز عاملی برای ایجاد اشتغال و جذب گردشگر محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول