اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

اعتبارات تملک دارایی‌های چرام در قالب 16 فصل توزیع شد

فرماندار چرام گفت: عتبارات تملک دارایی‌های چرام در قالب 16 فصل توزیع شد.

اعتبارات تملک دارایی‌های چرام در قالب 16 فصل توزیع شد

علی‌رضا نیکروز در حاشیه نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان چرام که صبح امروز و با حضور برخی مدیران کل کهگیلویه و بویراحمد و روسای ادارات و نهادهای چرام برگزار شد، در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: افزون بر یک میلیارد و 213 میلیون ریال اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای چرام در 16 فصل و بالغ بر 200 پروژه میان ادارات و نهادها توزیع شد.

فرماندار چرام فصل مسکن و عمران با 24 میلیارد و 326 میلیون ریال، فصل حمل و نقل با 14 میلیارد و 950 میلیون ریال، فصل فرهنگ و هنر با 12 میلیارد و 76 میلیون ریال، فصل منابع آب با 11 میلیارد و 644 میلیون ریال، فصل اداره عمومی با 10 میلیارد ریال، فصل کشاورزی با اعتبار 7 میلیارد و 168 میلیون ریال و آموزش را 7 میلیارد و 151 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با بیان اینکه فصل‌های ذکر شده بیشترین سهم توزیع اعتبارات را به خود اختصاص دادند، ابراز کرد: اولویت اختصاص اعتبارات به پروژه‌های نیمه‌ تمام مسکن مهر چرام است.

این مسئول با تاکید بر نظارت و پیگیری مدیران بر جذب اعتبارات تخصیص داده شده، خاطرنشان کرد: امسال پروژه ملی در شهرستان چرام نداریم و مدیران باید نسبت به جذب اعتبارات نهایت تلاش و پیگیری خود را داشته باشند.

نیکروز با بیان اینکه یک میلیارد و 213 میلیون ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و دو درصد نفت و گاز به شهرستان چرام تخصیص داده شد، یادآور شد: از این مبلغ 23 میلیارد و 657 میلیون ریال از محل دو درصد حاصل از نفت و گاز و مبلغ 76 میلیارد و 556 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی می‌باشد.

انتهای پیام/82002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول