اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر مطرح کرد

جذب 4 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در بوشهر

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر گفت: اعتبارات مشاغل خانگی در استان بوشهر حدود چهار درصد جذب شده و این درحالی است که باید ماهانه 20 درصد این اعتبارات جذب شود.

جذب 4 درصدی اعتبارات مشاغل خانگی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رضا عوض‌پور صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر با تاکید بر مشارکت بیشتر بانک‌ها در ارائه تسهیلات بانکی اشتغال‌زایی گفت: در سال گذشته استان بوشهر استان آخر در جذب اعتبارات اشتغال بود که با تلاش دسته‌ جمعی هم‌اکنون به رتبه سوم کشوری رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار از مهم‌ترین اولویت‌های استان بوشهر است تصریح کرد: برای تحقق این مهم اهتمام ویژه‌ای از مسئولان باید بکار گرفته شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر تعهدات اشتغال استان بوشهر در سال جاری را 16 هزار شغل اعلام کرد و گفت: برای تحقق این مهم باید همه مسئولان با اتحاد و با هدف مشخص نهایت تلاش خود را به کار ببندند.

عوض‌پور با بیان پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی استان و نقش آن در ایجاد اشتغال ادامه داد: با توجه به ظرفیتی که در استان بوشهر وجود دارد انتظار داریم که ایجاد اشتغال در استان از 16 هزار سهمیه تعیین شده  افزون شود و تعداد بیشتری شغل جدید ایجاد کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در پرداخت اعتبارات در بخش بنگاه‌های زود بازده فعالیت‌های مطلوبی نشده اضافه کرد: در بحث بنگاه‌های زودبازده وضعیت مناسبی نداریم و بانک‌ها در این زمینه عملکرد مطلوبی نداشته‌اند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار بوشهر با بیان اینکه اعتبارات مشاغل خانگی نیز حدود چهار درصد جذب شده متذکر شد: هر ماه باید 20 درصد رشد در جذب اعتبارات مشاغل خانگی داشته باشیم.

وی در پایان اذعان داشت: بانک‌های صنعت و معدن و سپه در پرداخت تسهیلات اشتغال عملکرد مطلوب‌تری نسبت به سایر بانک‌ها داشته‌اند که شایسته تقدیر هستند.

معاون استاندار بوشهر خواستار همکاری و همراهی بیشتر و موثرتر بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی شد.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول