اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

کار عزل و نصب‌های دولت از تغییرات اتوبوسی هم گذشته/ اعتدال به افراطی‌گری تبدیل نشود

نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس گفت: هر روز از تغییرات گسترده در ارکان اجرایی کشور می‌شنویم که نسبت به همه دولت‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.

کار عزل و نصب‌های دولت از تغییرات اتوبوسی هم گذشته/ اعتدال به افراطی‌گری تبدیل نشود

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: شب گذشته خبری در مورد برکناری رئیس دانشگاه آزاد شنیدیم که البته با توجه به اقدامات اخیر در عزل و نصب‌ها زیاد تعجب نکردیم.

وی شیوه عزل و نصب‌ها در این دولت با توجه به عمر کوتاه یک ماهه را بسیار شتابزده دانست و گفت: کار از داس و بولدوزر هم گذشته و اقدامات فراتر از تغییرات اتوبوسی است.

وی با بیان اینکه در آینده باید شاهد موضع‌گیری نسبت به این اقدامات شتابزده و انتقام‌جویانه از سوی برخی جریان‌ها به خصوص تشکیلات اصولگرایان باشیم، تصریح کرد: دولت نباید با عبور از شعارهای خود که با آن رأی مردم را به سوی خود جلب کرد حساسیتی در جامعه با برخی اقدامات خود ایجاد کند.

بزرگواری افراط را نقطه مقابل اعتدال دانست و گفت: البته این اقدامات در چارچوب توفیقات اجباری برای یک جریان، حسنی که دارد جریان اصولگرا را نسبت به گذشته متحدتر و یکپارچه‌تر می‌کند.

این نماینده اصولگرای ادوار هشتم و نهم مجلس این اقدامات انتقام‌جویانه را در هنگامه‌ای دانست که مجلس اصولگرا بر سر کار است و در ادامه تصریح کرد: شنیده‌ایم که افراطی‌ها نقشه تشکیل مجلس ششم را در سر می‌پرورانند که خوابی آشفته برای آن‌ها خواهد بود.

وی افراطی‌گری را برای هر جریانی سرآغاز غلطیدن در دام فتنه دانست و گفت: دولت هم اگر می‌خواهد موفق باشد چاره‌ای جز اعتدال ندارد در غیر این صورت باید منتظر حاشیه‌ها بود.

انتهای پیام/2571/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول