به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، کامران فرایی گفت: دوره آموزش مدیران باشگاههای ورزشی استان با حضور 35 نفر شرکت کننده از روز پنجشنبه 14 شهریورماه به مدت سه روز در محل مرکز علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
وی افزود: در این دوره آموزشی، روزانه کلاسهایی به مدت هشت ساعت با محتوای مباحثی چون حقوق ورزشی، امور باشگاهداری، امور جوانان، پیشگیری از وقوع جرم، مبارزه با قاچاق کالا، مواد نیروافزای مجاز و غیرمجاز، اصول سلامت و بهداشت باشگاههای ورزشی و ... برگزار شد.
مدیر آموزش و پژوهش مرکز علمی کاربردی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: این دوره با همکاری معاونت توسعه امور ورزش، امور جوانان، امور باشگاهها و کارشناس حقوقی اداره کل ورزش و جوانان و همچنین هیئت پزشکی ورزشی استان برگزار شد و در پایان به افراد شرکت کننده گواهی پایان دوره آموزشی دامو اعطا شد.
فرایی برگزاری این دوره را موفق ارزیابی کرد و افزود: بنا به پیشنهاد شرکتکنندگان دورههای بعدی به صورت تخصصی و با تفکیک رشتههای فعال در باشگاهها برگزار خواهد شد و کلاسهای بازاریابی و مدیریت داخلی سالنها و باشگاههای ورزشی نیز در آن گنجانده خواهد شد.
امیرحسین عصاران مدیر و موسس باشگاه ورزشی شاهین مشهد نیز در خصوص برگزاری دوره دامو اظهار داشت: این اقدام اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری دورههای آموزشی ویژه مدیران باشگاهها را به فال نیک میگیریم.
وی با بیان اینکه این دورهها باید زودتر برگزار میشد، عنوان کرد: برگزاری چنین دورههایی علاوه بر آشنایی مدیران باشگاههای ورزشی با دیگر همکاران خود و افزایش ارتباطات آنان اطلاعات مفیدی را نیز در اختیار آنان میگذارد.
عصاران با تاکید بر لزوم تداوم برگزاری چنین دورههایی گفت: قطعاً هر حرکتی در ابتدا اشکالاتی خواهد داشت اما تداوم این دورهها، نتایج خوبی در آینده خواهد داشت.
شکوفه یعقوبی جامی مسئول باشگاه ورزشی بانوان نیکتا تربت جام نیز برگزاری دوره دامو را موثر دانست و افزود: برگزاری چنین دورهای برای اولین بار در استان و دانشافزایی مدیران باشگاهها قطعاً شروع خوبی است و میتواند در ادامه خیلی بهتر شود.
وی اظهار داشت: انتظار ما به عنوان مدیر باشگاه، بیشتر طرح مباحثی حول مدیریت باشگاه بود اما برخی از موضوعات مطرح شده در کلاسهای مربیگری نیز ارائه میشود.
یعقوبی جامی ادامه داد: قطعاً گنجاندن مباحثی در خصوص نحوه ارتباطات با مخاطبان باشگاههای ورزشی، راههای جذب و بازاریابی، مدیریت بحران و ... در دورههای بعدی نتایج بهتری را در بر خواهد داشت.
انتهای پیام/2202/م/ض1002