اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان:

اظهارات شیرازی ما را قانع نکرد

عضو شورای شهر آبادان با بیان اینکه اظهارات شیرازی ما را قانع نکرد گفت: اقدامات شهردار فعلی آبادان الفبای شهرداری‌ است که باید مورد توجه اعضا قرار گیرد.

اظهارات شیرازی ما را قانع نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، یسری دریس ظهر امروز در جلسه علنی بررسی گزینه‌های شهرداری آبادان که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و اصحاب رسانه و خبرنگاران در محل شورا برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز متاسفانه محمودرضا شیرازی که شهرداری فعلی آبادان و یکی از گزینه‌های شهرداری است مطالب و ایده‌های خود را ارائه داد اما نتوانست ما را قانع کند چون از طرفی وقت و زمان نیز محدود بود.

 

وی افزود: برخی نگران هستند که اگر شهردار فعلی برکنار شود در امور شهری و کارهای عمرانی و سایر بخش‌های مربوط به شهرداری خلل ایجاد می‌شود در صورتی که باید گفت این امر بسیار طبیعی‌ است.

 

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: به هر حال شیرازی شهردار فعلی آبادان، زمانی از این سمت عزل می‌شود و طبیعی است که در جریان خدمات رسانی شهری تا مدت زمانی البته کوتاه خللی ایجاد شود.

 

وی با بیان اینکه اقداماتی که شهرداری فعلی انجام داده الفبای شهرداری‌ است ادامه داد: محمودرضا شیرازی در صحبت‌های امروزشان مردم آبادان را با کشورهای غربی مقایسه و امکانات شهر آبادان را در حد و اندازه کشورهای اروپایی دانست.

 

دریس در پایان گفت: باید زمان بیشتری را بگذاریم که شهردار مناسبی برای شهر انتخاب کنیم.

 

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول