اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته رزم پرثوا ورزش همگانی مازندران خبر داد

درخشش ورزشکاران رزمی‌کار مازندران در گیلان

مسئول کمیته رزمی پرثوا ورزش همگانی مازندران از کسب نتایج موفق ورزشکاران این رشته در مسابقات قهرمانی کشور در گیلان خبر داد.

درخشش ورزشکاران رزمی‌کار مازندران در گیلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین‌ پورخیز ظهر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی ساری در نشستی خبری به حضور 40 بازیکن رزم‌پرثوا مازندران در نخستین دوره این مسابقات در استان گیلان اشاره کرد و گفت: این مسابقات برای نخستین بار در کشور برگزار شد که با استقبال مناسبی از سوی استان‌های کشور مواجه بود.

وی تصریح کرد: تیم رزم‌پرثوا در این دوره از رقابت‌ها در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان حضور یافت که موفق شدیم در هر سه رده سنی نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مسئول کمیته رزم پرثوا ورزش همگانی مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکاران نوجوان مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها با 11 امتیاز به رده سوم این دوره از رقابت‌ها دست یافتند.

وی اضافه کرد: جوانان مازندرانی در رده سنی جوانان اجازه جولان به دیگر رقبا را نداند و با کسب 22 امتیاز قهرمان شدند.

پورخیز در ادامه خاطرنشان کرد: بزرگسالان مازندرانی با تکرار مقام نوجوانان موفق شدند سکوی دوم این دوره از مسابقات را به خودشان اختصاص دهند.

این مسئول در ادامه به قضاوت مناسب داور مازندرانی در این دوره از رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: جواد مدانلو در بخش داوران به عنوان برجسته‌ترین داور این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول