اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

دستگیری شرور سابقه‌دار در استان همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری یک شرور سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور سابقه‌دار در استان همدان

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از دستگیری شرور سابقه‌دار همدان خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از چند روز تعقیب و مراقبت و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند یکی از اراذل و اوباش شهر همدان را دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این فرد دارای سوابق زیادی از شرارت بوده است، ادامه داد: این فرد در تاسوعای سال گذشته اقدام به بر هم زدن نظم عمومی، ایجاد رعب و وحشت بین عزاداران حسینی و استفاده از افشانه دفاعی در میدان فردوسی کرده و موفق به فرار شده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: این شرور سابقه‌دار در اسفندماه سال گذشته نیز با همراهی تعدادی از همدستانش در جاده چشین به منطقه نایب احمد با در دست داشتن سلاح سرد و استفاده از مواد منفجره اکلیل و سرنج، اقدام به تخریب اموال عمومی کرده بود.

وی اضافه کرد: ایجاد خسارت به خودروهای مردم و انداختن مواد منفجره به منزل تعدادی از اهالی این منطقه از دیگر شرارت‌های این فرد بود.

مرادی با بیان اینکه این فرد سوابق مجرمانه متعدد دیگری نیز داشت، ادامه داد: وی بعد از دستگیری تحویل مرجع قضایی شد و تحقیقات در خصوص سایر اقدامات مجرمانه وی توسط دستگاه‌های انتظامی و قضایی ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری یک کیف‌قاپ در شهر همدان خبر داد و خاطرنشان کرد: شب گذشته مأموران یگان امداد انتظامی حین گشت‌زنی در میدان مدرس مشاهده کردند راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت هوندای مشکی رنگ اقدام به سرقت کیف خانمی کردند که مورد مذکور را بلافاصله مورد تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان افزود: متهمان با وجود اینکه از خیابان‌های پاسداران و جانبازان به صورت خلاف جهت در حرکت بودند در نهایت مجبور به توقف شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از متهمان، یک عدد کیف و یک کوله پشتی زنانه حاوی لوازم ارایشی، گوشی موبایل و 18 هزار تومان وجه نقد کشف و ضبط شد.

مرادی گفت: هر دو متهم که از شهرستان‌های همجوار در شهر همدان مشغول دزدی بودند به جرم خود اعتراف کردند و روانه مرجع قضایی شدند.

انتهای پیام/89002/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول