اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بندر نخل‌تقی:

سرانه فضای سبز نخل‌تقی 9 برابر شد

شهردار بندر نخل‌تقی گفت: سرانه فضای سبز نخل‌تقی 9 برابر شد.

سرانه فضای سبز نخل‌تقی 9 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، احمد شیخیانی شنبه‌شب در بازدید مسئولان شهرستان از پروژه‌های عمران شهری در بندر نخل‌تقی اظهار داشت: تلاش برای خدمات‌رسانی به مردم از جمله اولویت‌های این شهرداری در سال جاری است که با تلاش همه کارکنان و مسئولان محقق می‌شود.

وی افزود: افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی از اولویت‌های شهرداری است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

شهردار نخل‌تقی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر و با تلاش و فعالیت شورای اسلامی شهر و شهرداری نخل‌تقی و با همکاری مسئولان شهرستان و بخش عسلویه بیش از 60 پروژه عمرانی و طرح عام‌المنفعه در بندر نخل‌تقی به بهره‌برداری رسیده است.

شیخیانی تصریح کرد: : تلاش برای جلب رضایت شهروندان از اساسی‌ترین برنامه‌های این شهرداری در چند سال اخیر بوده است و به فضل خدا این مهم با انجام خدمات عام‌المنفعه و بهره‌برداری از طرح‌های مهم و بهبود مبلمان شهری محقق شده است.

وی بیان داشت: اولویت اساسی شهرداری نخل‌تقی در چند سال اخیر ساحل‌سازی و احداث پارک‌های ساحلی بوده است و از سال گذشته شهرداری در بحث گردشگری و آماده کردن زیرساخت‌های گردشگری نیز گام‌های مؤثری برداشته است.

شیخیانی اضافه کرد: اکنون طول کل ساحل بندر نخل‌تقی در نتیجه تلاش‌های شهرداری سیمای زیبایی به خود گرفته و در پروژه‌های ساحل سازی سعی شده است که زیرساخت‌هایی نیز برای واگذاری به بخش خصوصی آماده شود.

وی از احداث پارک ساحلی شهر نخل‌تقی خبر داد و گفت: این مهم به منظور رفاه و آسایش شهروندان محقق شده است.

شهردار نخل‌تقی ابراز داشت: احداث و خیابان ساحلی و ساحل‌سازی، احداث بلوار شهید مهدوی، احداث ساختمان اداری شهرداری نخل‌تقی و افزایش جذب گردشگران نیز از دیگر اقدامات موثر شهرداری نخل‌تقی است.

شیخیانی از 9 برابر شدن سرانه فضای سبز نخل‌تقی خبر داد و افزود: توسعه فضای سبز از اساسی‌ترین برنامه‌های شهرداری نخل‌تقی است.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول