اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خرم‌آباد‌:

سرانه فضای سبز در خرم‌آباد به ازای هر نفر ۱۰ متر است

شهردار خرم‌آباد گفت: به ازای هر نفر در خرم‌آباد ۱۰ متر فضای سبز وجود دارد.

سرانه فضای سبز در خرم‌آباد به ازای هر نفر ۱۰ متر است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هرمز نصیری عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: پیش‌بینی ما برای سال جاری 9.5 متر به ازای هر نفر فضای سبز در شهرستان خرم‌آباد بوده که این مقدار به 10.5 متر در حال حاضر افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 250 میلیون تومان طی سه ماهه نخست امسال از طریق جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری خرم‌آباد واریز شده که به زودی این مبلغ در بحث ترافیک این شهرستان هزینه می‌شود.

نصیری یادآور شد: طی سال جاری 3.5 میلیارد تومان از مطالبات دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها وصول شده که علاوه بر این 15 تا 16 میلیارد تومان دیگر از مطالبات شهرداری خرم‌آباد باقی مانده است.

شهردار خرم‌آباد در ادامه به ترمینال برون استانی شهرستان خرم‌آباد اشار‌ه کرد و گفت: این ترمینال در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع به زودی عملیات آن آغاز می‌شود.

نصیری خاطرنشان کرد: به زودی پارک باغ فیض شهرستان خرم‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: شهرستان خرم‌آباد یک شهری است که با توجه به عقب‌ماندگی تاریخی دارای مشکلاتی است که باید همه دستگاه‌ها برای برطرف کردن این مشکلات همکاری داشته باشند.

وی به احیای دریاچه کیو اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و 700 میلیون تومان جهت انتقال آب به دریاچه کیو پیش‌بینی شده که متاسفانه تاکنون یک ‌ریالی از این اعتبار اختصاص نیافته است.

نصیری گفت: از درآمدهای شهرداری خرم‌آباد تاکنون 250 میلیون تومان برای این پروژه هزینه شده است و پیش‌بینی می‌شود طی شش ماهه سال آینده این دریاچه دوباره احیاء و مورد استفاده مردم خرم‌آباد قرار گیرد.

وی گفت: تاکنون هیچگونه مشکلی در ‌ارتباط‌ با پرداخت حقوق کارکنان شهرداری نداشته‌ایم.

نصیری تصریح کرد: طی سه ماهه نخست امسال 13 میلیارد و 700 میلیون تومان وصولی داشته‌ایم که این رقم نسبت به سال گذشته 35 درصد افزایش داشته است.

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم از خبرنگاران حوزه شهرداری خرم‌آباد تجلیل شد.

انتهای پیام/2304/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول