اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت

تقدیر از کارمندان نمونه بویین زهرایی

کارمندان نمونه بویین زهرایی با حضور مسئولان مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از کارمندان نمونه بویین زهرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، ظهر امروز طی مراسمی با حضور مسئولان تعدادی از کارکنان ادارات بویین زهرا تقدیر شدند.

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در این همایش اظهار کرد: در مکتب اسلام انسان شرافت و کرامتی دارد که از طرف خداوند به او داده شده و بر همگان به ویژه مسئولان و کارمندان لازم است تا ضمن حفظ حرمت و منزلت اجتماعی آنچه مورد نظر اسلام بوده را در نظر داشته و دنبال کنند.

امام جمعه بویین زهرا حفظ احترام و عزت مردم و اربابان رجوع در نظام مقدس اسلامی را از وظایف مسئولان دانست و اضافه کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری خدمت بی‌منت وظیفه مسئولان بوده و بر همین اساس نیز گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر به عنوان شهدای برجسته دولت نباید به هفته و ماه محدود شود و کار‌های برجسته‏ دولتمردان باید همواره برای ملت تبیین شود.

فرماندار بویین زهرا نیز در این مراسم اظهار کرد: کارمندان در جای جای نظام اسلامی همواره در شرایطی سخت و حساس مسئولیت اداره کشور را به عهده داشته و برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند.

احد احمدی افزود: وظیفه آحاد ملت این است تا در مسیر حل مشکلات و کمبودها هرگز اهداف بلند امام، شهدا و مقام معظم رهبری را فراموش نکرده و مسئولان را همراهی و یاری رسانند.

وی ادامه داد: مسئولان باید با نگاه واقع‌بینی همراه با برنامه‌ریزی و علم‌محور پیگیر حل مشکلات شهرستان بویین زهرا بوده و در این مسیر گام‌های قابل توجه‌تری را بردارند.

گفتنی است، در حاشیه همایش امروز «حسین قلی‌زادگان» مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بویین زهرا به عنوان کارمند نمونه شهرستان بویین زهرا معرفی و در حضور شرکت‌کنندگان مورد تقدیر ویژه نماینده، امام جمعه و فرماندار این شهرستان قرار گرفت.

اطلاع‌رسانی کارآمد، هدفمند و راهگشا، تعامل مثبت با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های استانی، حضور در تمامی ویژه‌برنامه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و پوشش خبری سریع و با دقت جزو شاخص‌ها برای انتخاب مسئول روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا به عنوان یکی از کارمندان نمونه بوده است.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول