اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت طبس:

مدیران و کارمندان خود را کارگزار نظام اسلامی بدانند

امام جمعه موقت طبس گفت: مدیران و کارمندان باید خود را کارگزار نظام اسلامی بدانند.

مدیران و کارمندان خود را کارگزار نظام اسلامی بدانند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت، اظهار داشت: اخلاص، ساده‌زیستی و پایبندی به احکام الهی همواره در زندگی شهیدان رجایی و باهنر، بارز بوده است.

وی خاطر نشان کرد: مدیران و کارمندان نباید خود را تنها به‌ معنی دریافت‌کننده حقوق تلقی کنند، چرا که این موجب تنزل رتبه، شأن و جایگاه آن‌هاست؛ بلکه باید خود را کارگزار نظام مقدس اسلامی بدانند.

خطیب جمعه موقت طبس متذکر شد: مدیران و کارمندان باید نهایت تلاش خود را در راستای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌کار بندند و به موضوعاتی مانند تکریم ارباب رجوع، رسیدگی به کار ارباب رجوع، اقامه عدل، رفع ظلم، انصاف بین خود و مردم و جلوگیری از سوءاستفاده در محیط کار، توجه جدی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط متشنج جهان و منطقه، بیان کرد: استکبار جهانی تلاش می‌کند تا با هر حرکت هر چند مختصری که متمایل به دین باشد برخورد کند که در این راستا برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و عملیات‌های متعددی هم دارد.

امام جمعه موقت طبس تصریح کرد: لازمه مقابله با توطئه‌های استکبار، اتحاد تمامی مسلمانان و اسلام‌خواهان جهان علیه دشمنان اسلام است تا در نهایت منجر به پیروزی مسلمانان شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه طبس ضمن گرامیداشت روز پدافند هوایی و سالروز تأسیس قرارگاه خاتم‌الانبیا، یادآور شد: امروز درگیری میان کشورها از فاصله دور و با استفاده از موشک‌ها و هواپیماهای بدون سرنشین است تا به این طریق میزان هزینه‌ها و تلفات‌شان کاهش یابد، و بر این اساس کشوری می‌تواند امنیت خود را حفظ کند که از پدافند هوایی قوی‌تری برخوردار باشد.

مؤدب ادامه داد: دانشمندان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه عمل ثابت کرده‌اند که از ورود کوچک‌ترین پرنده‌ای به کشور غفلت ندارند و حتی در زمینه شناسایی، فرود آوردن و رمزگشایی هواپیماهای بدون سرنشین و فوق مدرن جاسوسی نیز توانایی لازم را دارند.

تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و تأکید بر برگزاری مطلوب و باشکوه مراسم عزاداری آن حضرت، گرامیداشت روز تعاون و روز بانکداری اسلامی، اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر و گرامیداشت سالروز شهادت شهید رئیس‌علی دلواری و شهید آیت‌الله قدوسی از دیگر سخنان حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول