اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فانی در گفت‌وگو با فارس:

قطعا به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شوم

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: به عنوان وزیر پیشنهادی معرفی می‌شوم.

قطعا به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شوم

علی‌اصغر فانی لحظاتی پیش در بدو ورود به اجلاس سراسری نماز در خرم‌آباد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرگزاری فارس، گفت: وظیفه اصلی آموزش و پرورش اقامه نماز است، زیرا تربیت بچه‌ها در مدارس به عهده این نهاد گذاشته شده است.

وی افزود: نماز رکن اصلی دین است و آموزش و پرورش وظیفه تربیت فرزندان این مرز و بوم را به عهده دارد و وظیفه خود می‌داند که اقامه نماز و تقویت روحیه نماز را در بین بچه‌ها ایجاد کند.

فانی یادآور شد: اقامه نماز در مدرسه یکی از برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است، اما در این زمینه مشکلاتی نظیر نبود ائمه جماعت در مدارس و فضاهای مناسب است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: در مدرسه‌ای که کارکنان و مدیر آن همراه با بچه‌ها در نماز جماعت شرکت کند، آن نماز جماعت جان می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: ما نسبت به نماز تکلیف داریم و به همین دلیل و در آستانه بازگشایی مدارس تصمیم گرفتیم که در اجلاس سراسری نماز در خرم آباد شرکت کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه به عنوان وزیر پیشنهادی به مجلس معرفی می‌شوید یا خیر، گفت: این را روز گذشته هم اعلام کرده‌ام که بعنوان وزیر پیشنهادی قطعاً به مجلس معرفی خواهم شد.

فانی تصریح کرد: نگاه وزارت من نسبت به بحث نماز، یک نگاه مثبت است زیرا با نماز بیگانه نیستم و سال‌ها در این زمینه در وزارت آموزش و پرورش خدمت کرده‌ام.

وی افزود: احساس می‌کنیم که بزرگترین تکلیف نماز و نمازخوانی به عهده آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/85003/ن40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول