اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان خبر داد

اختصاص 420 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به آبادان

فرماندار ویژه آبادان از اختصاص 420 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به 17 فصل در این شهرستان خبر داد.

اختصاص 420 میلیارد ریال اعتبارات تملک دارایی به آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، بهرام ایلخاص‌زاده ظهر امروز در جلسه تخصیص بودجه تملک دارایی که با حضور جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اعتبار تملک دارایی‌ها که یکی از اقلام مهم تامین اعتبارات شهرستان است نسبت به دوره قبل از رشد خوبی برخوردار بوده است.

وی افزود: در بحث مصوباتی که وجود دارد چند نکته مهم و اساسی را مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مدنظر قرار دهند اول اینکه برخی دستگاه‌ها که ردیف ملی دارند باید سعی کنند از آن اعتبارات استفاده کنند به همین دلیل در تنظیم بودجه برای آنان کمی محتاط‌تر عمل کرده‌ایم.

فرماندار ویژه آبادان اضافه کرد: هنر مدیریت دستگاه‌های اجرایی به این است که بتوانند بودجه‌هالی ملی و استانی را جذب کرده و در همین راستا به افزایش اعتبارات شهرستان کمک کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی توجه داشته باشند که ضرورت اجرا و اولویت‌بندی پروژه‌ها در مرحله اول دستور کار ما قرار دارد و صرف اینکه اداره کل چنین پروژه‌ای را تعریف کرده است نمی‌توان اعتبار و بودجه اختصاص داده شده را برای یک پروژه غیرضروری در شهرستان هزینه کرد!

ایلخاص‌زاده عنوان کرد: موافقت با تخصیص بودجه تنها به شرط شرح عملیات پروژه‌هاست و در این زمینه به دستگاه‌های اجرایی اعلام کرده‌ایم اگر شرح عملیات پروژه‌های خود را ارائه ندهند بودجه‌ مورد نظر به آنها اختصاص داده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه سهم شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان در سال گذشته 320 میلیارد ریال بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته این مبلغ به 420 میلیارد ریال در سال جاری رسیده است گفت: اعتبار یاد شده برای 17 فصل تعریف شده است.

فرماندار آبادان تصریح کرد: سال گذشته با توجه به سهم 320 میلیارد ریالی شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان در پایان سال با افزوده شدن اعتبارات استانی و ملی این رقم به حدود 800 میلیارد ریال رسید.

ایلخاص زاده با اشاره به 420 میلیارد ریال سهم امسال شهرستان از اعتبارات تملک دارایی‌های استان گفت: مسیر حرکت ما به سمت دریافت اعتبارات استانی و ملی مناسب و خوب برای شهرستان خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با جذب اعتبارات به موقع توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان هیچ اعتباری برگشت نخورد.

انتهای پیام/72001/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول