اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استان بوشهر مطرح کرد

توزیع بودجه تملک دارایی شهرستان‌های استان بوشهر طی مدت 5 روز

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بودجه عمرانی شهرستان‌های استان بوشهر که سال گذشته 15 روز طول کشید، امسال طی مدت پنج روز توزیع می‌شود.

توزیع بودجه تملک دارایی شهرستان‌های استان بوشهر طی مدت 5 روز

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی باستین امشب در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بوشهر، اظهار داشت: با ابلاغ بودجه و با هماهنگی فرمانداری‌‌ها تا امروز در هشت فرمانداری کمیته برنامه‌ریزی تشکیل شده است که دو  فرمانداری دیگر تا فردا بودجه اعتبارات تملک دارایی خود را دریافت خواهند کرد.

وی با تأکید بر توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی به اعتبارات ملی، خاطرنشان کرد: لازم است مدیران نسبت به صرف اعتبارات ملی تلاش کنند تا بتوانند بخشی از مشکلات اعتباری طرح‌های عمرانی را از این محل تأمین کنند.

مدیرکل بودجه معاونت برنامه‌ریزی استانداری بوشهر تصریح کرد: از کل اعتبارات در کشور 15 درصد آن اعتبارات استانی است و در واقع 85 درصد اعتبارات در اختیار وزارتخانه‌ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی در کشور است.

باستین افزود: 90 درصد حجم سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال در اختیار بخش خصوصی و تنها 10 درصد از مدیران دستگاه‌های اجرایی در اشتغال نقش دارند.

وی در پایان متذکر شد: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان در جهت همکاری و همیاری با بخش خصوصی در جهت کاهش نرخ بیکاری، افزایش اشتغال و حمایت از تولید تلاش کنند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول