اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گردشگری بناهای تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز:

تبریز پایتخت اکو توریسم ایران است

مدیر گردشگری بناهای تاریخی و موزه‌های شهرداری تبریز گفت: تبریز پایتخت اکوتوریسم ایران است و ظرفیت‌های گردشگری تبریز در حد بزرگترین شهرهای دنیا است.

تبریز پایتخت اکو توریسم ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا عیوضی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تبریز با سابقه بیش از 3500 سال و گذشته تاریخی و موقعیت جغرافیایی ایرانی، تورانی، سیبری و آلپی دارای جذابیت‌های به خصوصی برای گردشگران است و تبریز و تبریزی در تمام طول تاریخ به یک برند در هویت شهر و شهروندی تبدیل شده‌اند.

وی اظهار کرد: با توجه به این پیشینه قوی شهرداری تبریز در پی حفظ این جایگاه است و با آموزش و طرح‌های گوناگون برای رفاه حال مهمانان تابستانی تلاش می‌کنیم.

عیوضی با اشاره به مزیت‌های بزرگ توریسم برای یک شهر تصریح کرد: رونق گردشگری رونق اقتصادی را هم می‌آورد علاوه بر آن دستاوردهای اجتماعی و فرهنگی بسیار بزرگی درپی دارد و مردم وقتی در موقعیت برخورد با فرهنگ‌های گوناگون قرار می‌گیرند بیشتر به نکات برجسته فرهنگی خود پی می‌برند به همین دلیل گردشگری به ارتقاء فرهنگی نیز کمک می‌کند.

وی استقبال مسافران از تور تبریزگردی را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: اتوبوس‌ها در چهار نقطه تقاطع مقصودیه و ارک جنوبی، چهارراه بهشتی(منصور)، پارکینگ ائل‌گلی(شاهگلی) و پارک مسافر بلوار استاد شهریار در دو نوبت صبح و عصر به صورت رایگان به همراه راهنما در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد تا مهمانان تبریز با این شهر کهن بیشتر آشنا شوند.

مدیر گردشگری شهرداری تبریز تاکید کرد: تمام سعی و تلاش ما برای رقم زدن لحظات خوش برای گردشگران و ترک تبریز با خاطرات خوش است و با فرم‌های نظرسنجی که در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد امیدواریم به نقاط ضعف و قوت خود پی ببریم.

عیوضی از فرهنگ والای مردم تبریز در مواجهه با توریست‌های داخلی و خارجی قدردانی کرد و اظهار کرد: مهمانپذیری مردم تبریز همیشه شهره عام و خاص بوده و مردم تبریز با رفتار و کردار خوب و حرفه‌ای و رویی گشاده بر این موضوع صحه می‌گذارند.

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول