اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان البرز تأکید کرد

نظارت جدی به مسایل بهداشتی و پزشکی شهروندان البرزی

دادستان شهرستان البرز بر نظارت جدی به مسایل بهداشتی و پزشکی شهروندان این شهرستان تأکید کرد.

نظارت جدی به مسایل بهداشتی و پزشکی شهروندان البرزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، امیر جلالی به طرح دیدگاه‌ها و نظرات خود درباره موضوعات مربوط به بهداشت و درمان و سلامت و شیوه رسیدگی‌های قانونی و قضایی پرداخت و بر حمایت دستگاه قضایی در برخورد با متخلفان در امر بهداشت و درمان تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت در جوامع و نقش بسزای آن در تداوم امنیت جامعه، خواستار توجه جدی مسئولان حوزه بهداشت و درمان به دو عامل سلامت معنوی درمان و توزیع عادلانه امکانات درمانی و دارویی در میان تمام قشرهای جامعه شد.

دادستان شهرستان البرز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در رابطه با اینکه باید به جایی برسیم که بیمار جز رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد، بازنگری در امر توزیع دارو، بهره‌مندی مناطق محروم از پزشکان متخصص و مراکز درمانی مجهز و ترمیم وضعیت بیمه‌های درمانی را امری اجتناب‌ناپذیر دانست.

جلالی توجه جدی کارشناسان بهداشت محیط به وضع بهداشت عمومی شهرستان، نظارت بر عرضه مواد غذایی، اجرای مقررات مربوط به منع استعمال دخانیات و ارائه قلیان در اماکن عمومی و قهوه‌خانه‌ها، همچنین اهتمام کارشناسان بهداشت حرفه‌ای به نظارت بر اجرای مقررات قانون کار در خصوص معاینات بدو استخدام سالیانه کارگران، تذکر نواقص بهداشت کار و نظارت بر دفع غیر بهداشتی پسماندهای صنعتی را مورد تأکید قرار داد.

وی با بیان اینکه بعضا شنیده شده در عطاری‌ها یا آرایشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی قرص‌هایی با عنوان لاغری و امثال آن به اشخاص داده می‌شود که حاوی مواد مخدر یا روان‌گردان است، خواستار نظارت دقیق کارشناسان بهداشت بر این موضوع شد و اعلام کرد دادستانی در نظر دارد در صورت احراز چنین مواردی نسبت به تعطیلی محل اقدام کند.

انتهای پیام/77002/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول