اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی آبیک خبر داد

فعالیت 2 مجتمع رفاهی برای فروش تولیدات مشاغل خانگی در آبیک

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک گفت: دو مجتمع رفاهی برای فروش تولیدات مشاغل خانگی در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فعالیت 2 مجتمع رفاهی برای فروش تولیدات مشاغل خانگی در آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، عباس میرزایی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دو مجتمع رفاهی در شهرستان آبیک برای فروش تولیدات افرادی که مشاغل خانگی دارند در نظر گرفته شده و در حال فعالیت هستند.

وی افزود: افرادی که تسهیلات مشاغل خانگی دریافت می‌کنند نباید پس از مدتی دلسرد شوند چراکه در آغاز کار قرار دارند و بازار فروششان کم است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک ادامه داد: باید به افرادی که مشاغل خانگی دارند، کمک کرد تا محصولاتشان را به فروش برسانند و سرپا بمانند.

میرزایی با بیان اینکه طرح مشاغل خانگی یکی از فرصت‌های مناسب برای ایجاد شغل است، تصریح کرد: باید بر روی مشاغل خانگی به عنوان شغل ثابت حساب باز کرد و افرادی که این شغل‌ها را دارند، متولی فروش تولیداتشان شوند.

انتهای پیام/77006/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول