اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر مطرح کرد

تحقق 60 درصدی ایجاد اشتغال در استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: امسال سهمیه استان بوشهر در ایجاد شغل 11 هزار و 800 شغل بوده که تاکنون60 درصد آن تحقق یافته است.

تحقق 60 درصدی ایجاد اشتغال در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسین حیدری صبح امروز در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر با ابراز گلایه از همکاری بانک‌ها در تسهیلات بنگاه‌های زودبازده گفت: بانک‌ها باید همکاری بیشتری داشته باشند تا بتوانیم در پرداخت تسهیلات زودبازده به موفقیت لازم برسیم.

وی با بیان اینکه بانک‌های استان بوشهر تنها 3.8 درصد تسهیلات بنگاه‌های زودبازده را پرداخت کرده‌اند اظهار کرد: از مجموع 403 میلیارد تومان که از طرف بانک مرکزی به بانک‌های استان ابلاغ شده تنها 15 میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک‌های استان بوشهر پرداخت شده که بسیار نگران کننده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: تعهدات اشتغال استان بوشهر در سال جاری 11 هزار و 800 شغل بوده که بر اساس آمار موجود و با وجود مشکلات اعتباری در سال جاری شاهد تحقق 60 درصدی این میزان شغل تا امروز هستیم.

حیدری با بیان اینکه اخیرا تعداد 5 هزار شغل جدید نیز به میزان تعهدات استان بوشهر اضافه شده است افزود: تاکنون 6 هزار و 280 شغل محقق شده و حدود 39 درصد از تعهدات عملی شده و امیدوار هستیم تا انتهای امسال بیش از تعهدات نیز شغل ایجاد کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ادارات کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و رفاه و تامین اجتماعی بیشترین میزان ایجاد شغل را داشته‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: در بحث مشاغل خانگی و خوداشتغالی در سال 91 میزان جذب اعتبارات ابلاغی، 95 درصد در مشاغل خانگی و 96 درصد نیز در خوداشتغالی بوده است.

حیدری تاکید کرد: تلاش برای بهبود وضعیت فضای کسب و کار از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر اهتمام ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول