اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت نور خبر داد

فعالیت 6 مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در مازندران

معاون شبکه بهداشت نور از فعالیت شش مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در استان خبر داد و گفت: یک مرکز از این شش مرکز در شهرستان نور مستقر است.

فعالیت 6 مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نور، علیرضا جلالی ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان نور اظهار داشت: منشاء بیماری ایدز در معتادان اعتیاد تزریقی است که سنین 25 تا 34 سال با آن درگیر هستند.

معاون بهداشت شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور ابراز داشت: در تاسیس کمپ‌های ترک اعتیاد لازم است از شبکه بهداشت نیز استعلام شود و مراکز دارای مجوز به این شبکه معرفی شوند.

وی با اشاره به اینکه نظارت و بازدید از مراکز فاقد مجوز برای صاحبان آنان حق ایجاد می‌کند و با اعلام اینکه مثلا تقاضا در بهزیستی برای صدور مجوز موجود است و در حال دریافت مجوز هستیم توقعات آنان را بالا می‌برد، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از ایجاد حق، نظارت بر آنان امکان‌پذیر نیست.

جلالی از فعالیت شش مرکز مشاوره بیماری‌های رفتاری در استان خبر داد و گفت: یک مرکز از این شش مرکز در شهرستان نور مستقر است و از دو مرکز دی.آی.سی استان نیز یک مرکز در این شهرستان فعال است و اخیرا یک مرکز مشاوره ویژه زنان آسیب‌پذیر نیز راه‌اندازی شد.

این مسئول همچنین از فعالیت پنج مرکز ام.ام.تی و در حال راه‌اندازی دو مرکز دیگر در این شهرستان خبر داد.

معاون شبکه بهداشت نور در ادامه از توزیع اقلام بهداشتی و همکاری مستمر با مرکز دی.آی.سی خبر داد و گفت: با ایجاد گروه همیار یا رابط سلامت، اقدامات خوبی در امر پیشگیری انجام و بسیار موثر بوده است.

انتهای پیام/86023/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول