اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل انجمن موزه‌داران اصفهان:

3 هزار نفر عضو انجمن موزه‌داران هستند

مدیرعامل انجمن موزه‌داران اصفهان با بیان اینکه این انجمن تنها انجمن موزه‌داران کشور است، گفت: این انجمن 3 هزار نفر عضو دارد.

3 هزار نفر عضو انجمن موزه‌داران هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس نکویی شامگاه شنبه در جمع هنرمندان و پیشکسوتان عرصه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با بیان اینکه یکی از مطرح‌ترین انجمن‌ها انجمن موزه‌داران است، اظهار کرد: انجمن موزه‌داران اصفهان با رسالت خدمت‌‌رسانی به مردم هنردوست،حفظ و حراست و مرمت از بناهای تاریخی، توسعه و گردشگری و گسترش آن توسط بخش خصوصی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راستای فرهنگ عمومی گذاشته و راهکارهایی را با نهادهای فرهنگی دولتی و خصوصی میراث فرهنگی دنبال می‌کنیم، افزود: 50 دوره کلاس بازآموزی،باستان‌شناسی، اصفهان‌شناسی، مرمت و نیز برگزاری همایش روز موزه هفته میراث، روز جهانگردی و روز صنایع دستی برگزار کرده‌ایم.

مدیر عامل انجمن موزه‌داران اصفهان با اشاره به بازدید یک هزار و 600 نفر از هنرمندان اصفهانی از اماکن تاریخی و نیز معرفی مراکز تفریحی توسط رسانه‌ها و مطبوعات تصریح کرد: انجمن موزه‌داران اصفهان در راستای آگاهی‌بخشی به هنردوستان اصفهان و نیز همکاری و تعامل با  هنرمندان و موزه‌داران ملی شد.

وی با بیان اینکه انجمن موزه‌داران در سراسر کشور 3 هزار عضو دارد، ادامه داد: سپس مجوز نشریه اخذ و معرفی هنرمندان، موزه‌داران و آثار مختلف کشوری گرفته و معرفی و به منظور ارج نهادن به مقامات موزه‌داران با هدف گسترش و توسعه فعالیت توسط این نشریه انجام می‌شود.‌

انتهای پیام/63012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول