اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال:

برنامه‌های خاصی برای موفقیت تیم ملی زیر 14 سال دارم

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال گفت: برنامه‌های خاصی برای موفقیت تیم ملی زیر 14 سال دارم.

برنامه‌های خاصی برای موفقیت تیم ملی زیر 14 سال دارم

حیدر شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج به سوابق خود در فوتبال کشور اشاره کرد و گفت: از فوتبال خوزستان به فوتبال کشور آمدم.

وی ادامه داد: در مقطعی تیم فوتبال منتخب دانش‌آموزی کشور را هدایت می‌کردم و سپس به تیم جوانان استقلال تهران رفتم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال از بازیکنان و شاگردان خود در آن تیم گفت و با نام بردن تعدادی از آن‌ها یادآور شد: مجتبی جباری، امیرحسین صادقی، اندرانیک تیموریان، ایمان مبعلی و وحید طالب‌لو از شاگردان ما در آن زمان بودند.

شریفی در همین خصوص عنوان کرد: بازیکنان بزرگ دیگری از جمله حسین کعبی، بهشاد یاورزاده، علی بداوی و همین حسن هوری، دروازه‌بان کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را پرورش می‌دادیم.

وی از حضور خود در تیم فوتبال استقلال تهران گفت و افزود: با صمد مرفاوی در تیم امید استقلال بودیم و سپس دستیار وی در تیم بزرگسالان شدم و با این مربی موفقیت‌های زیادی در سطح امیدها و جوانان داشتیم و در تیم بزرگسالان هم نتایج بدی نگرفتیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال اذعان داشت: در کشور کلاس‌های مربیگری ای، بی و سی را تدریس کرده‌ام و اولین کلاس دی خواهران را در کشور برگزار کردیم.

شریفی به انتخاب خود از سوی فدراسیون به عنوان سرمربی تیم زیر 14 سال کشور اشاره کرد و گفت: برنامه‌های خاصی برای موفقیت تیم در نخستین تورنمنت رسمی بین‌المللی که اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد پی‌ریزی کرده‌ام و با این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا با همه قدرت شرکت خواهیم کرد.

وی، حضور خود در تیم فوتبال شهرداری یاسوج همزمان با حضور در تیم ملی فوتبال کشور را تداخل در برنامه‌ها ندانست و گفت: کار ما با تیم ملی به صورت وسیع از بهمن‌ماه امسال آغاز خواهد شد و قبل از آن در هر ماه پنج روز تیم را جمع خواهیم کرد و برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول