اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد تنکابن:

تنکابن میزبان نمایشگاه جامع از تولید پوشش اسلامی می‌شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن گفت: با حمایت ستاد احیا امر معروف در مهر ماه امسال با مشارکت یک شرکت معتبر ملی برنامه برپایی نمایشگاهی جامع از تولیدات نوین پوشش اسلامی را داریم.

تنکابن میزبان نمایشگاه جامع از تولید پوشش اسلامی می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از تنکابن، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)، امشب نمایشگاه لباس و پوشش بانوان با موضوع حجاب و عفاف در تنکابن به مدت 10 روز افتتاح شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن در حاشیه آغاز به کار این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه از جمله مصوبات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان است.

محسن رضایی گفت: این نمایشگاه با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ اسلامی و توجه به فرهنگ بومی و محلی استان و منطقه با حفظ شئون دین مبین اسلام برپا شده و مهم‌ترین هدفی را که در این نمایشگاه در ستاد احیا پیگیری می‌کنیم اشاعه حجاب و عفاف است.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز در ایام دهه کرامت با همکاری دفتر نمایندگی ولی فقیه و ستاد نماز جمعه، معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش شهرستان تنکابن و جمعی از تولیدکنندگان منطقه در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد واقع در پارک مادر برپا شد که در آن دو غرفه به تولیدات لباس و ملزومات پوشش بانوان شامل شال، روسری، مانتو، مقنعه و چادر است.

رضایی ادامه داد: دو غرفه دیگر نیز به عرضه لباس‌ها و دست‌دوخته‌های بومی محلی غرب استان به ویژه تنکابن اختصاص دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن در ادامه گفت: با حمایت رئیس ستاد احیای امر معروف و نهی از منکر شهرستان و همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با آن در مهرماه امسال با مشارکت یک شرکت بزرگ و معتبر ملی برنامه برپایی نمایشگاهی جامع از تولیدات نوین پوشش اسلامی به همراه ارائه لباس مجزا ویژه بانوان را داریم.

وی در پایان گفت: هم‌‌اکنون این شرکت در اراک در حال برگزاری نمایشگاه بزرگی است و پس از برگزاری این نمایشگاه و متعاقب آن در کیش، این نمایشگاه بزرگ و جامع در شهرستان تنکابن با دو فضای مجزا و تفکیکی بانوان و آقایان اقدام به عرضه مستقیم لباس خواهد کرد.

انتهای پیام/86020/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول