اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

غرق شدگان دریای لنگرود به صفر رسید

فرماندار لنگرود به 60 نجات یافته در دریای این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال تعداد غرق شدگان دریای لنگرود به صفر رسیده است.

غرق شدگان دریای لنگرود به صفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی عصر امروز در مراسم افتتاح نخستین سالن سرپوشیده طرح سالم‌سازی دریا ویژه بانوان در مجتمع ستاره دریای چمخاله اظهار کرد: لنگرود 18 کیلومتر ساحل دارد و طرح‌های سالم‌سازی در تمام ساحل این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی از بهره‌برداری از هفت طرح سالم‌سازی دریا در ساحل لنگرود خبر داد و افزود: سال آینده نقاط شنا ممنوع در ساحل لنگرود از بین می‌رود و بخش خصوصی در تمام طرح‌های سالم‌سازی فعال می‌شود.

محمدبیگی با اشاره به 400 میلیون تومان هزینه طرح‌های سالم‌سازی دریا در سال جاری، بیان کرد: سال 93 بخش خصوصی هزینه مذکور را به عهده می‌گیرد.

فرماندار لنگرود به غرق 42 نفر در ساحل لنگرود در سال 91 اشاره کرد و گفت: امسال 60 نفر نجات یافته در سال 92 در لنگرود داشتیم.

وی با بیان اینکه غرق شدگان دریای لنگرود امسال به صفر رسیده است، تصریح کرد: سال 93 تعداد 400 نفر اشتغالزایی توسط بخش خصوصی در طرح‌های سالم‌سازی دریای لنگرود ایجاد می‌شود.

*بانوان باید از حریم امن دریا استفاده کنند

رئیس اتحادیه مجتمع‌های گردشگری گیلان نیز در مراسم مذکور گفت: امنیت سرمایه‌گذاری در ایجاد اشتغال تاثیرگذار است.

محسن قمی به طرح سرپوشیده سالم‌سازی دریا ویژه بانوان اشاره کرد و افزود: حریم امن دریا برای استفاده بانوان در فصل‌های مختلف سال حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه طرح مذکور در مقابل توفان و باد مقاوم است، تصریح کرد: بانوان مادران جامعه را می‌سازند و باید خدمات بیشتری به این قشر از جامعه ارائه شود.

قمی در پایان خواستار حمایت سرمایه‌گذاران توسط مسئولان گیلان شد.

انتهای پیام/84001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول