اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیرو مواضع رهبری در همه زمینه‌ها هستیم

رضایی: اجازه ممانعت از حرکت در مسیر انقلاب را به هیچ‌کس نمی‌دهیم

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با تاکید بر اینکه از مواضع رهبری در تمام زمینه‌ها حمایت خواهیم کرد، گفت: تا زمانی که نفس داریم از نظام جمهوری اسلامی حمایت کرده و اجازه ممانعت از حرکت در مسیر انقلاب را به هیچ کس نمی‌دهیم.

رضایی: اجازه ممانعت از حرکت در مسیر انقلاب را به هیچ‌کس نمی‌دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام علی رضایی در مراسم اختتامیه نخستین کارگاه آموزشی سرمربیان و مربیان حلقه‌های صالحین ضمن بیان گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: با توجه به اینکه در نزدیکی ایام آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه قرار داریم امکان حضور برخی از طلاب در این کارگاه آموزشی فراهم نشد.

وی با بیان اینکه رویکرد اصلی کارگاه آموزشی مربیان حلقه‌های صالحین مبانی آموزشی بود تصریح کرد: برگه‌های ارزیابی طلاب از نخستین کارگاه مربیان حلقه‌های صالحین به عنوان نقشه راه آینده قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با موضوعات مختلف در نخستین کارگاه آموزشی مربیان حلقه‌های صالحین خاطرنشان کرد: در عصر نخستین روز برگزاری کارگاه آموزشی پنج جلسه تخصصی برگزار شد که در این جلسات محتوای طرح صالحین و مباحث سیاسی مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با موضوع فقه مطالعات بانکی ابراز داشت: در این جلسه اطلاعات و آگاهی بسیاری از طلاب در خصوص فقه مطالعات بانکی افزایش پیدا کرد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان بسیج طلاب و روحانیون از مواضع رهبری در تمام زمینه‌ها حمایت قاطع خواهد کرد، تصریح کرد: تا زمانی که نفس داریم از نظام جمهوری اسلامی حمایت می‌کنیم و اجازه ممانعت از حرکت در مسیر انقلاب را به هیچ کسی نمی‌دهیم.

انتهای پیام/78002/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول