اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات کشوری کاراته دختران صورت گرفت

17 مدال ارمغان درخشش دختران کاراته‌کار کهگیلویه و بویراحمدی در کشور

نایب رئیس هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دختران استان در مسابقات قهرمانی کشوری کاراته در استان لرستان با درخشش خود 17 مدال برای استان به ارمغان آوردند.

17 مدال ارمغان درخشش دختران کاراته‌کار کهگیلویه و بویراحمدی در کشور

خدیجه بیژنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشوری کاراته در استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار شد و تیم دختران استان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در این مسابقات شرکت کرد.

بیژنی افزود: 18 نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد در این مسابقات شرکت داشته و تیم کاراته استان در این مسابقات با دو مدال طلا، پنج مدال نقره و 10 مدال برنز، حضوری افتخارآفرین در این مسابقات داشتند.

این مسئول که مربی و مسئول تیم به شمار می‌رود با بیان این که این مسابقات در دو رشته کاتا و کمیته برگزار شده گفت: دو مدال طلای این مسابقات متعلق به ماریا باقرپور از رده سنی نونهالان در رشته کاتای انفرادی و نسترن عزیزی از رده سنی نوجوانان در رشته کاتای انفرادی است.

وی افزود: شیدا علوی‌پور، زهرا محمدی، فرشته محمدی، نسترن عزیزی و الهه بهرام مدال‌آوران نقره هستند.

بیژنی اظهار داشت: برندگان مدال برنز عبارتند از خانم‌ها فاطمه عزیزی، نرگس دستاریان، مهربانو مصلحی، صنم شفیعیان، فروغ درویشی، مهشید رسایی، عاطفه علوی‌پور(دو مدال) و حدیثه عابدی.

وی در ادامه گفت: این افراد با هزینه شخصی در این مسابقات شرکت کرده و به دلیل عدم وجود بودجه کافی از سوی سازمان ورزش و جوانان حمایت نمی‌شوند.

نایب رئیس هیئت کاراته استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به عدم جمع‌بندی امتیازات استان‌ها، هنوز رتبه استان در این مسابقات مشخص نشده و متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است نسترن عزیزی آورنده یک مدال طلا و نقره هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می‌برد.

انتهای پیام/82015/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول