اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در میادین مختلف ورزشی به دست آمد

بانوان کاراته‌کای ایلامی و بارش مدال‌های رنگارنگ

بانوان کاراته‌کای ایلامی این روزها در میادین مختلف ورزشی خوش درخشیده‌اند.

بانوان کاراته‌کای ایلامی و بارش مدال‌های رنگارنگ

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، کاراته یکی از رشته‌های ورزشی پر مخاطب در استان ایلام بوده که تاکنون ورزشکاران مختلفی را جذب کرده و پرورش داده است.

نکته حائز اهمیت این رشته ورزشی آن است که به اندازه مردان مورد استقبال جامعه بانوان نیز قرار گرفته و شماری از بانوان استان ایلام در این هیئت ورزشی عضویت دارند.

افزون بر عضویت بانوان ورزشکار در این هیئت ورزشی شرایط برای پرورش استعدادهای آنان نیز فراهم شده که جای تقدیر دارد.

شرکت در مسابقات مختلف ورزشی و کسب عنوان‌های مختلف ورزشی موید این حقیقت بزرگ است که ورزش کاراته در مسیر خود قرار گرفته که شایسته تحسین است.

سرپرست هیئت کاراته استان ایلام در این باره گفت: به تازگی مدیریت این هیئت ورزشی در استان تغییر یافته است.

حجت شاکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با تغییر در مدیریت این هیئت ورزشی برنامه‌ریزی برای توسعه همه جانبه این هیئت ورزشی به شکل جدیدی آغاز شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی روزهای گذشته بانوان ورزشکار این هیئت 29 نشان رنگی با شرکت در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی کاراته سبک شیتوریو کسب کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه طی هفته پیش نیز بانوان ورزشکار ایلامی 15 نشان رنگی را کسب کردند، اضافه کرد: بانوان شرکت کننده در این رقابت‌ها توانستند با کسب 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 مدال برنز بار دیگر برای استان ایلام افتخارآفرینی کنند.

شاکیان تصریح کرد: تیم اعزامی بانوان ایلام در همه رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و ... با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر شدند.

سرپرست هیئت کاراته استان ایلام گفت: این هیئت در تلاش است این موفقیت‌ها استمرار یافته و در دو بخش مردان و بانوان موفقیت‌ روزافزون شود.

انتهای پیام/2246/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول