اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صاحب سبک شیتو ریو یونیون کاراته کشور:

ملی‌پوشان کاراته برای حضور آسیایی با 50 هزار تومان بدرقه شدند

صاحب سبک شیتو ریو یونیون کاراته کشورگفت: ملی‌پوشان کاراته برای حضور در رقابت‌های اسلامی آسیایی با 50 هزار تومان بدرقه شدند.

ملی‌پوشان کاراته برای حضور آسیایی با 50 هزار تومان بدرقه شدند

نوروز چالاکی صاحب سبک شیتو ریو یونیون امروز در حاشیه برگزاری مسابقات استانی سبک شیتو ریو یونیون در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در قائمشهر گفت: قائمشهر با وجود هفت ملی‌پوش بسیار مظلوم است.

وی در ادامه افزود: کاراته ورزشی بسیار مهیج است که علاقه‌مندان بسیاری دارد و با توجه به شرایط خاص این رشته، امید است که توجه بیشتری به این رشته شود.

مربی کاراته قائمشهر خاطرنشان کرد: بانوان، یگانه چالاکی و رزیتا علیپور برای حضور در رقابت‌های آسیایی به ترکیه اعزام شدند که امیدواریم با مدال طلای این رقابت‌ها به وطن بازگردند.

وی تصریح کرد: ملی‌پوشان با 50 هزار تومان بدرقه شدند که باز هم جای شکرش باقی است.

چالاکی عنوان کرد: مسئولان شهری و استانی هنوز ملی‌پوشان را نمی‌شناسند، آرش علی‌نژاد قهرمان جهان ما که مدتی به‌ علت مصدومیت در بستر بیماری بوده هنوز  کسی از مسئولان از وی عیادت نکرده حتی رسیدگی در حد صفر هم از وی نشده است.

این ورزشکار و مربی مازندرانی خاطرنشان کرد: بنده وقتی این موضوع را که در حال بیانش هستم متاثر می‌شوم.

وی یادآور شد: یگانه چالاکی عضو فیکس تیم ملی بانوان که از پرافتخارترین مدال‌آوران بوده در هیچ مراسم تجلیلی تاکنون از وی دعوت به‌عمل نیامده است.

چالاکی در پایان گفت: از مسئولان شهری و استانی می‌خواهم که نگاه ویژه به کاراته داشته باشند حتما باید تیم فوتبال باشیم تا مبلغ 200 میلیون تومان کمک‌مان کنند، با 200 میلیون تومان بنده این قول را می‌دهم 10 برابر ملی‌پوشان این رشته افزایش یابد.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول