اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دوازدهمین همایش ملی تخصصی زندگی زیبا صورت گرفت

پیوند پایتخت معنوی و پایتخت فرهنگی در همایش زندگی زیبا

برگزاری دوازدهمین همایش ملی تخصصی زندگی زیبا در اصفهان، کاری از مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد، پایتخت معنوی و پایتخت فرهنگی کشور را با یکدیگر پیوند زد.

پیوند پایتخت معنوی و پایتخت فرهنگی در همایش زندگی زیبا

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دوازدهمین همایش ملی تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‎های جوان در عقد تحت عنوان همایش زندگی زیبا صبح امروز در تالار رودکی اصفهان برگزار شد.

در این همایش که به همت مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد و سازمان ورزش و جوانان اصفهان و با همکاری استانداری اصفهان برگزار شد نزدیک به هزار زوج اصفهانی حضور داشتند.

نخستین جرقه برگزاری همایش ملی تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‎های جوان در عقد برای اولین بار در سال 1387در ذهن مسیح فلاح بنیانگذار این آئین زده شد، پس از آن با همکاری اصناف و مسئولان شهر مشهد پا گرفت و هم اکنون به عنوان یک همایش ملی و تخصصی در اقصان نقاط کشور برگزار می‎شود و دارای هزاران عضو فعال است که تحت عنوان خانواده زندگی زیبا به ارائه خدمات به زوج‎های جوان می‎پردازند.

بنیانگذار خانواده زیبا در کشور در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اضافه کرد: همایش زندگی زیبا برای زنده کردن سنت حسنه پیامبر در امر ازدواج به منظور تحکیم بنیان خانواده و همچنین روی آوردن جوانان به ازدواج آسان به دور از مشکلات اقتصادی، اجتماعی و تثبیت جایگاه‎های اسلامی برگزار می‎شود.

* همایش زندگی زیبا از زوج‎ها پول دریافت نمی‎کند/ خدمات همایش زندگی زیبا رایگان است

مسیح فلاح  افزود: پیش‌بینی کردیم که ممکن است مشکلات زیادی برای زوج‎های جوان به وجودآید به همین جهت همایش زندگی زیبا را طراحی کردیم که متشکل از 10 صنف ثابت ارائه کننده کالا و خدمات مرتبط با زوج‎های جوان در عقد است که هدایایی بین 2 تا 5 میلیون تومان به زوج‎های جوان در عقد اهدا می‎کنند.

وی ادامه داد: هدایای این همایش بدون در نظر گرفتن جایگاه، لباس، موقعیت و شغل زوجین به آنها اهدا می‎شود که این امر از ارزش‎های این همایش ملی است.

این مسئول اضافه کرد: این همایش بدون گرفتن حتی یک ریال از زوجین برگزار می‎شود و به آنها جوایز و هدایای ارزنده‎ای نیز اهدا می‎شود.

مدیرکل مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد گفت: در بسیاری از استان‎ها مسئولان به عنوان حامیان اصلی همایش زندگی زیبا حضور می‎یابند و از زوج‎ها در قالب تسهیلات ویژه همچون وام و تخفیف حمایت می‎کنند.

وی تصریح کرد: زوجین در قالب فراخوان از سوی مراکز خصوصی و یا دولتی گزینش می‎شوند و در این همایش شرکت می‎کنند.

فلاح تأکید کرد: استاندار اصفهان و سایر اعضای استانداری در برگزاری این جشن حمایت‎های زیادی کردند، اما با وجود حمایت‎ها و دستور مستقیم استاندار در جهت برگزاری این همایش هیچکدام از مسئولان استانی در این همایش حضور نیافتند.

بنیانگذار خانواده زیبا  گفت: اگر از این همایش از سوی مسئولان در جهت پوشش خبری و سایر جهات حمایت شود به بیش از هزار زوج در هر استان می‎توان خدمت ارائه داد و این همایش به راحتی با حضور صد هزار زوج  نیز برگزار کرد.

وی تصریح کرد: در اصفهان توانستیم دقیقه 90 به مجوز برگزاری این همایش دست یابیم و اصفهانی نبودن اعضای گروه زندگی زیبا از عواملی بود که مسئولان اصفهانی برای مجوز ندادن به برگزاری این همایش به آن تأکید داشتند.

این مسئول ادامه داد: همایش زندگی زیبا از طرف عده‎ای سودجو  مورد سوءاستفاده قرار می‎گیرد و کلاهبرداری‎هایی در این زمینه انجام می‎دهد که باید این هشدار را به زوج‎های جوان داد که همایش زندگی زیبا از هیچ کس پولی دریافت نمی‎کند و گول تبلیغات غلط به اسم این همایش را نخورند.

* جشن ملی شدن همایش زندگی زیبا در برج میلاد

فلاح عنوان کرد: زندگی زیبا یک پروژه 25 ساله است که فاز اول تا 23 خرداد سال 1393 همزمان با برگزاری جشن ملی شدن آن در برج میلاد به اتمام می‎رسد و سپس وارد فاز جدید که برنامه‎های نوینی نیز به دنبال آن دارد، می‎شود.

وی برگزاری همایش مذکور را حاصل تلاش پرسنل سبک برتر عنوان کرد و یادآور شد: خانواده زندگی زیبا پدیده قرن 21 ایران بوده و هدیه سبک برتر به ملت ایران است.

بنیانگذار خانواده زیبا در کشور ادامه داد: ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش و یا حداقل تثبیت هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد از اهداف تدوین شده همایش مذکور است.

فلاح حضور مسئولان و متولیان را در این همایش موجب دلگرمی و ایجاد انگیزه بیشتر مجموعه سبک برتر عنوان کرد و ابراز داشت: سبک برتر در همایش‌ها تلاش می‌کند با راهنمایی، همفکری و راهکارهای مسئولان و دلسوزان در مسیر درست حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به صورت کشوری و در کلانشهرهای ایران در قالب همایش و نمایشگاه برگزار می‌شود و در سال یک‌بار همایش و هر دو سال یک‌بار به صورت نمایشگاه است.

به گزارش فارس، در این همایش سعید اعتمادی  ریاست کانون سردفتران ازدواج و طلاق و واحدهای نمونه اصفهان به انتخاب مردم از جمله  پوشاک فرس، مزون اسپوزا، گوفر چوب، حریر گالری، مزون دردشتی، گالری گل سنگ، انستیتو زیبایی ژولی، انستیتو آرای، انستیتو زیبایی گلناز دهخدا، آتلیه آزیتهاک و  آتلیه ریحان که به  عنوان برندهای برتر  در زمینه ارائه دهنده کالا و خدمات مرتبط با زوج‎های در عقد تقدیر به عمل آمد که این اصناف نیز هدایایی را به قید قرعه به زوج‎های جوان اهدا کردند.

همچنین «رضا نیک‌اختر» مدیر عامل گروه مهندسی بام ایران و نویسنده پرفروش‌ترین کتاب سال 2013 به یک زوج اصفهانی زمینی با متراژ 250 متر در مشهد مقدس و در جوار حرم امام رضا(ع) اهدا کرد.

انتهای پیام/63019/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول