اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو دوره سوم شورای اسلامی باقرشهر:

پروژه‌های فرامنطقه‌ای در باقرشهر به اجرا درآمد

عضو دوره سوم شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به پروژه‌هایی که در این شهر اجرایی شده است، گفت: پروژه‌های فرامنطقه‌ای در باقرشهر به اجرا درآمد.

پروژه‌های فرامنطقه‌ای در باقرشهر به اجرا درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، میرجلال موسوی، عضو دوره سوم شورای اسلامی باقر شهر عصر امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار شورای دوره چهارم باقرشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باعث افتخار است که در شهری خدمت می‌کنیم که توانسته رکورد توسعه شهری را بشکند و در زمینه‌های مختلف رتبه‌های برتر سرانه‌های شهری را از آن خود کند.

موسوی با اشاره به مقایسه موقعیت فعلی باقرشهر با ابتدای فعالیت دوره سوم شورا عنوان کرد: اکنون نسبت به 6 سال گذشته کاستی‌های منطقه به حداقل رسیده است و  پاسخگویی به مطالبات ثانویه شهروندان در دستور کار مدیران شهرداری قرار گرفته است.

وی در ادامه از افتتاح پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی خبر داد و با اشاره به اهمیت پروژه‌ها گفت: اکنون بیش از 10 پروژه بزرگ در حوزه‌های مختلف شهری دردست اجرا قرار دارد که نیمی از آن‌ها کاربردی فرا منطقه‌ای داشته و علاوه بر شهروندان باقرشهر سایر اهالی شهر تهران و حتی مسافران و زائران حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

وی ساختمان شهرداری، کمربند غربی و شرقی باقرشهر، زمین چمن مصنوعی فوتبال جنب مجموعه ورزشی فدک، پارکینگ عمومی شهر و ... را پروژه‌های در دست اجرای شهرداری و شورای باقرشهر معرفی کرد.

موسوی با اشاره توجه ویژه شورای اسلامی دور سوم به مسائل فرهنگی گفت: اعضای شورا و مدیریت شهری باقرشهر اقدامات ویژه‌ای در راستای تقویت برنامه‌های آموزشی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده بود.

مسئول مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر در ادامه با اشاره فعالیت‌های این شورا خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجتمع شورای حل اختلاف باقر شهر با سه شعبه فعال همه روزه در خدمت مردم است و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات مردم حل و فصل می‌شود.

وی در ادامه عملکرد شورای حل اختلاف در سال گذشته را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: در سال گذشته 3 هزار پرونده واردی به این شعبه داشتیم که به لطف خدا و تلاش مستمر اعضای مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر پرونده‌های ورودی مورد بررسی قرار گرفت و پس از تشکیل جلسات متعدد پرونده‌های مذکور مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت مختومه شد.

موسوی با اشاره به اینکه اعضای شورای حل اختلاف متشکل از معتمدان منطقه و افرادی هست که مورد تائید مردم است، گفت: اعضای شورای حل اختلاف مجتمع باقرشهر که به‌طور فی‌سبیل‌لله در شورا حضور می‌یابند و با سعه صدر و بررسی‌های مقتدرانه مشکلات مردم را حل و فصل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی باقرشهر تصریح کرد: در سال گذشته 3 هزار پرونده در مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر مورد بررسی قرار گرفت که اگر به‌طور میانگین تعداد جلسات بررسی پرونده‌ها را دو جلسه بدانیم به‌طور متوسط بیش از 6 هزار جلسه بررسی در سال گذشته برگزار شده است اگر چه بررسی برخی از پرونده‌ها نیازمند برگزاری چندین جلسه است.

وی در ادامه عنوان کرد: علی‌رغم اینکه کارهایی که در شورای حل اختلاف سنگین و طاقت فرسا است، اما مهم این است که این تلاش‌ها ریشه در اعتقاد ما دارد و افراد این شورای به‌طور افتخاری عمل می‌کنند و برای رضای خدا با عشق و علاقه برای حل و فصل مشکلات مردم گام برمی‌دارند.

موسوی با تاکید بر اینکه سیاست قوه قضائیه بر ایجاد صلح و سازش است، خاطرنشان کرد: شورای حل اختلاف جایگاه خوبی است که می‌تواند سیاست‌های قوه‌قضائیه در راستای صلح و سازش را دنبال می‌کند.

مسئول مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر با اشاره به توفیقاتی که نصیب این مجتمع شده است، عنوان کرد: در ارزیابی‌های و بازدیدهایی که از سوی مسئولان شورای حل اختلاف استان تهران از این مجتمع صورت گرفته است عملکرد این مجتمع موفق دانسته شده و وکلای دادگستری که در این مجتمع حضور می‌یابند، رسیدگی، بررسی مقتدرانه و پاسخگویی بهه مردم در کوتاه‌ترین زمان را از ویژگی‌های این شورا برشمردند.

این گزارش حاکی است، میر جلال موسوی در حال حاضر مسئولیت مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر و با حفظ سمت مسئولیت شعبه اول این شورا را برعهده دارد و مسئولیت شعبه دوم شورا با صفی‌اله ستاک و مسئولیت شعبه سوم مجتمع شورای حل اختلاف باقرشهر برعهده غلامرضا فهیمی است.

انتهای پیام/2462/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول