اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی باقرشهر:

پروسه پیگیری مطالبات اهالی باقرشهر همچنان ادامه دارد

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره برنامه‌های مدون این شورا گفت: علی‌رغم معارفه شورای اسلامی جدید پروسه پیگیری مطالبات اهالی باقرشهر همچنان ادامه دارد.

پروسه پیگیری مطالبات اهالی باقرشهر همچنان ادامه دارد

پرویز صادقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی فارس در جنوب استان تهران هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین گفتمان، دستاوردها و خدمات نظام اسلامی خدمت‌گزاران دولت به ملت عنوان کرد و گفت: خدمت‌رسانی به مردم یکی از مهمترین و ضروری‌ترین اولویت و رسالت مدیران باقرشهر است از این‌رو در طول دوران خدمت در سومین دوره شورای اسلامی باقرشهر، تمام تلاش و توان خود را به کار بسته‌ایم تا زیرساخت‌های لازم برای یک شهر توسعه یافته را برای شهروندان مهیا کنیم.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در ادامه خاطرنشان کرد: اقدامات و خدمات اعضای شورای اسلامی باقرشهر فقط به ساخت و تجهیز پروژه‌هایی که در طول این دوران به بهره‌برداری رسیده است، خلاصه نمی‌شود چراکه بخش مهم و قابل توجهی از دایره وظایف و عملکرد شورا صرف انجام توافقات و رایزنی برای تصویب و اجرای مصوباتی است که اجرای آنها نیازمند زمان و پروسه‌ای طولانی است که در آینده‌ای نه چندان دور محقق می‌شود. بخشی از این اقدامات به رفع مشکلات آب آشامیدنی، ایجاد اشتغال برای جوانان، افزایش سرانه‌های اقتصادی و ... خلاصه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر با اشاره به عملکرد و وظایف شورای اسلامی گفت: شورای باقرشهر تجلی یک شورای مردمی است و اعضای فعال و پیگیر آن بخش قابل توجهی از زمان کاری خود را به رسیدگی مشکلات اهالی اختصاص داده‌اند.

صادقی معتقد است شوراها حلقه واصله شهروندان و شهرداری هستند و نباید هیچ بهانه‌ای حتی پیگیری مطالبات مردم آنها را از حضور در جمع شهروندان و رسیدگی به دغدغه‌های آنها غافل کند چراکه تجربه ثابت کرده است تا مشکلات خرد و کوچک محلی برطرف نشود، سیاست‌های کلان موفقیت چندانی در بر نخواهند داشت.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر، با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای این شهر عنوان کرد: پروژه کمربند غربی باقرشهر یکی از شاخص‌ترین و کاربردی‌ترین پروژه‌های ترافیکی عمرانی شهر محسوب می‌شود چراکه  با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهر بسیاری از شهروندان شهرهای مجاور و استان تهران برای دسترسی به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، بهشت زهرا (س) و مبادی خروجی شهر ناچار به عبور از شریان‌های اصلی باقر شهر هستند که این امر بار ترافیکی سنگین و مشکلات متعددی را به منطقه تحمیل می‌کند به همین منظور ساخت کمربندی در فهرست پروژه‌های مهم شهر قرار گرفته است.

اکنون فازسوم پروژه در حال اجرا قرار دارد که با بهره‌برداری کامل از این معبر بزرگراهی تا حد قابل توجهی بار ترافیکی شهر کاهش می‌یابد.

وی در ادامه به ساخت پارکینگ عمومی در بطن محلات پرتراکم شهر اشاره کرد و افزود: با بررسی کارشناسان و بنا به درخواست شهروندان متوجه شدیم عدم وجود پارکینگ مشکلات ترافیکی، امنیتی و رفاهی متعددی را برای شهروندان به‌وجود آورده است که با رایزینی‌های انجام شده قطعه زمینی در خیابان 22 بهمن تملک و پروژه ساخت پارکینگ کلید زده شده است و به‌زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

صادقی کمبود سرانه درمانی را یکی از شاخص‌ترین نیازهای منطقه برشمرد و عنوان کرد: باقرشهر در تمام زمینه‌ها رشد چشمگیری داشته و تقریباً به تمام نیازهای اهالی پاسخ مثبت داده شده است و تنها  سرانه درمانی شهراست که جایگاه مناسبی ندارد که در این خصوص نیز برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که با پیگیری اعضای جدید شورا و همکاری همه جانبه شهرداری و فرمانداری شاهد برآورده شدن این نیاز خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در پایان از مساعدت شهردار باقرشهر و همکاری سایر اعضای شورا برای پیشبرد اهداف شورای اسلامی باقرشهر قدردانی کرد. 

انتهای پیام/2462/ق40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول