اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر باقرشهر خبر داد

اجرای گام به گام توسعه فرهنگی در باقرشهر

عضو دوره سوم شورای شهر باقرشهر از اجرای گام به گام توسعه فرهنگی در باقرشهر خبر داد.

اجرای گام به گام توسعه فرهنگی در باقرشهر

مجتبی پرک در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه با ارائه کارنامه دوره خدمت و سال‌های پشت میز نشستنمان را مرور کنیم و ببینیم در طول سال‌هایی که گذشت در عرصه خدمت‌گزاری چه کرده‌ایم، گفت: خدا راشاکریم که توانسته‌ایم در راستای ارتقای فیزیکی شهر و اعتلای روح شهروندان گام‌های موثری برداریم.

عضو شورای اسلامی دوره سوم باقرشهر معتقد است یکی از مهمترین ویژگی‌های شهر توسعه یافته، افزایش سرانه‌های فرهنگی و ورزشی است و اکنون به‌همت شهرداری و پیگیری‌های اعضای شورا، شهروندان با پیمودن مسیری کمتر از پنج دقیقه از محل سکونت خود می‌توانند به مراکز ورزشی و فرهنگی دسترسی پیدا کنند.

وی ادامه داد:این امر علاوه بر افزایش سرانه آموزش و غنی‌سازی اوقات فراغت، ترقی تفکر فرهنگی شهروندان را هم به‌دنبال داشته است و شهروندی که تا دیروز از داشتن کمترین امکانات فرهنگی و ورزشی و ... محروم بود امروز برای توسعه برنامه‌های مراکز فرهنگی پیشنهاد می‌دهد و روز به روز بر مطالباتش افزوده می‌شود.

وی در ادامه افزود: چهار مجموعه فرهنگی عطر نرگس، عطر یاس، فرهنگ‌سرای آفتاب و فرهنگ‌سرای استاد شهریار در طول چهار سال اخیر در این شهر احداث و به بهره‌برداری رسیده است که با توجه به جمعیت نسبی شهر سرانه فرهنگی قابل توجهی را نصیب اهالی باقرشهر کرده است.

پرک، افزایش سرانه‌های فرهنگی را متناسب با کاهش آسیب‌های اجتماعی شهر برآورد کرد و گفت: فعالیت‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی و برگزاری کلاس‌های آموزشی در مراکز فرهنگی براساس فرایند پیوست اجتماعی و پاسخگویی به مطالبات فرهنگی شهروندان تعریف شده است تا هیچ برنامه‌ای بدون مخاطب نماند.

عضو فرهنگی دوره سوم شورای اسلامی باقرشهر خاطرنشان کرد: با این اوصاف اکنون سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی باقرشهر از سقف افق چشم‌انداز تعریف شده برای این شهر هم فراتر رفته است و اکنون در شرایط فعلی به‌دنبال راهکاری هستیم تا بتوانیم با غنی‌سازی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در مراکز مربوطه پتانسیل‌های فرهنگی شهر را فعال در راستای نخبه‌پروری و کشف استعدادهای فرهنگی سوق دهیم.

انتهای پیام/2462/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول