اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی کرمانشاه اعلام کرد

ساخت مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در سرپل‌ذهاب

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ساخت مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در سرپل‌ذهاب از 21 مردادماه آغاز می‌شود.

ساخت مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در سرپل‌ذهاب

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ساخت مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در شهرستان سرپل‌ذهاب از 21 مردادماه سال‌جاری آغاز می‌شود.

آفتابی مساحت مجتمع فرهنگی هنری آیت‌الله خامنه‌ای در شهرستان سرپل‌ذهاب را 5 هزار متر مربع عنوان کرد و ادامه داد: از ویژگی‌های این مجتمع این است که در چند طبقه ساخته می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این مجتمع دارای سالن آمفی‌تئاتر 500 نفره، اتاق گریم، کارگاه گرافیک و نقاشی، کارگاه موسیقی، اتاق جلسات 20 نفره و آسانسور خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به اینکه ساخت این مجتمع از محل اعتبارات سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه انجام شده، تصریح کرد: کلنگ‌زنی پروژه در زمستان 91 انجام شد.

آفتابی اعتبار ساخت این مجتمع را 20 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: این اقدام موجب ارتقای فرهنگ کرمانشاه، بالا رفتن سطح کارهای فرهنگی و هنری و حمایت از هنرمندان می‌شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع فرهنگی هنری نخستین مجتمع فرهنگی هنری شهرستان سرپل‌ذهاب است، گفت: مردم و مسئولان شهرستان همایش‌ها و برنامه‌ها‌ی مهم خود را در این مجتمع برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/2700/ط20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول