اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لامرد:

خدمات به شهروندان نقش راهبردی داشته باشد

امام جمعه لامرد گفت: خدمات شهرداری لامرد به شهروندان این شهر باید افزایش یابد و نقش راهبردی داشته باشد.

خدمات به شهروندان نقش راهبردی داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر هاشمی‌شهیدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به آغاز فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم این شهر، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر فقط به این معنا نیست که تنها هفت نفر تصمیم‌گیری کنند بلکه باید از نظرات و انتقادات مردم نیز استفاده و مشورت بگیرند.

خطیب جمعه لامرد افزود: خدمات شهرداری و شورای اسلامی شهر لامرد در چهارمین دوره به شهروندان این شهر باید افزایش یابد و نقش راهبردی داشته باشد.

وی با بیان اینکه خدمات بسیار خوب و ماندگاری از سوی شورای اسلامی در دوره سوم و شهردار پیشین به ویژه در زمینه احداث بوستان‌ها صورت گرفته، گفت: کارهای ضروری‌تر نیز باید توسط شورای چهارم و شهردار آینده لامرد انجام شود و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی حکم‌فرما شده و نباید از امتیازات ویژه‌ای که در این شهر جنوبی است چشم‌پوشی کنیم.

هاشمی‌شهیدی یکی از معضلات فعلی شهر لامرد را عدم وجود پارکینگ کافی در خیابان‌ها، بازارها و محیط‌های دانشگاهی این شهر دانست و ادامه داد: شهردار آینده لامرد و شورای اسلامی دوره چهارم باید در این زمینه برنامه‌ریزی سریع کنند و این موضوع مهم جزء فعالیت‌های نخست ‌آنان باشد.

امام جمعه لامرد از احداث برج‌ها و آپارتمان‌ها نیز انتقاد کرد و بیان داشت: در حال حاضر می‌توان 300 هزار منزل ویلایی بزرگ در شهر لامرد احداث کرد و نیازی به احداث برج‌ها و آپارتمان‌ها نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: در برج و آپارتمان انسان و به ویژه کودکان آرامش کامل ندارند.

نماینده ولی فقیه در شهرستان لامرد تصریح کرد: ساختمان‌ها باید شکل معماری اسلامی نیز داشته باشند چرا که شهر ما مذهبی شیعی است و دارای پشینه بسیار هستیم و باید مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها را در عنوان‌های مختلف به نمایش بگذاریم.

هاشمی‌شهیدی در ادامه سخنان خود به تحولات اخیر در سوریه نیز اشاره کرد و ابراز داشت: آمریکایی‌ها به دنبال این هستند که رژیم صهیونیستی تمام نقاط از نیل تا فرات را محاصره کند و می‌خواهند بر خاورمیانه تسط کامل داشته باشند.

امام جمعه لامرد اذعان داشت: آمریکا 35 پایگاه در اطراف کشور ما دارد اما ما 35 پایگاه موشکی در مقابل آنها داریم چراکه با دین مبین اسلام سرجنگ دارند.

وی در مورد نزدیک شدن به فصل بازگشایی مراکز علمی و دانشگاهی نیز متذکر شد: باید دانش‌آموزان و دانشجویان به دنبال تولید علم باشند نه به دنبال گرفتن مدرک، چراکه فرصت‌های علمی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد.

انتهای پیام/‌2448/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول