اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خبر داد

راه‌اندازی بخش کتاب‌های وقفی در شهرستان‌های کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های کردستان از بهره‌‌برداری بخش کتاب‌های وقفی و اهدایی در کتابخانه عمومی شهید برهانی عالی سنندج در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بخش ویژه در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

راه‌اندازی بخش کتاب‌های وقفی در شهرستان‌های کردستان

اسماعیل احمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این بخش از ترکیب کتاب‌های اهدایی قدیمی و همچنین جدید که توسط مردم به کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج اهدا شده است راه‌اندازی می‌شود.

وی ادامه داد: بخش کتاب‌های وقفی و اهدایی از نیازمندی‌های کتابخانه‌های عمومی استان است و تلاش می‌شود این بخش ویژه در تمامی شهرستان‌ها راه‌اندازی شود.

احمدی بیان کرد: مراجعه کنندگان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی شهید برهان عالی که در کنار مسجد قبا و در منطقه بهاران سنندج واقع شده است از کتاب‌های موجود در این بخش بهره‌مند شوند.

مدیرکل کتابخانه‌های کردستان عنوان کرد: بخش کتاب‌های وقفی و اهدایی می‌تواند مانند گنجینه‌ای برخی از نیازهای اطلاعاتی علاقه‌مندان به کتاب را پاسخ بدهد.

وی با اشاره به استقرار آرشیو مجله سروه در کتابخانه شهید برهان عالی سنندج، عنوان کرد: این مجله معتبر می‌تواند در ارتقاء‌ حوزه پژوهش و تحقیق محققان موثر باشد.

مدیرکل کتابخانه‌های کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان به توسعه فرهنگ به ویژه در حوزه کتابخوانی می‌توانند کتاب و یا کتابخانه‌های شخصی خود را به اداره کل کتابخانه‌های عمومی اهدا کنند تا همه علاقه‌مندان، بتوانند از این منابع بهره‌مند شوند.

احمدی در پایان اضافه کرد: کمک به توسعه کشور در حوزه‌های مختلف از اهداف نهاد کتابخانه‌های عمومی است که تحقق این هدف مهم با حمایت مردم و مسئولان امکان‌پذیر می‌شود.

انتهای پیام/79001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول