اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تصویب طرح فروش سوخت به مرزنشینان صورت می‌گیرد

مرزنشینان خراسان جنوبی در انتظار تصمیم مسئولان

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی گفت: با تصویب طرح فروش سوخت به مرزنشینان این طرح در پنج شهر در حال اجراست، اما مرزنشینان خراسان جنوبی از این امتیاز برخوردار نیستند.

مرزنشینان خراسان جنوبی در انتظار تصمیم مسئولان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامحسین جهانی ظهر امروز در دیدار استاندار خراسان جنوبی با جمعی از تعاونگران اظهار داشت: از زمان تاسیس استان، اتاق تعاون تشکیل و به حل مشکلات تعاون از طریق رابط بخش دولتی و مردمی تعاون و شرکت در کارگروه اقتصادی و اشتغال و توسعه صادرات به عنوان نهادی مردمی می‎پردازد.

وی افزود: بدون احتساب شهرستان طبس 550 هزار نفر عضو تعاونی که همه زیر مجموعه اتاق تعاون هستند.

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی به اشاره به کارنامه درخشان بخش تعاون استان، گفت: اشتغال‌زایی بیش از 15 هزار نفر و ساخت بیش از 20 هزار واحد مسکونی از جمله این موارد است.

جهانی با اشاره به تصویب طرح فروش سوخت به مرزنشینان عنوان کرد: این طرح در استان سیستان و بلوچستان آغاز و هم‌اکنون در چهار شهر دیگر در حال اجرا است، اما مرزنشینان خراسان جنوبی از این امتیاز برخوردار نیستند.

این مسئول ادامه داد: مرزنشینان استان در انتظار تصمیم مسئولان برای بهره‌مندی از این طرح هستند.

دبیر اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر افتتاح شده، اذعان داشت: در هر سایت بالغ بر چندین هزار خانوار ساکن است که نیازمند تعاونی مصرف و مجتمع‌های تجاری هستند.

جهانی به شکایات بخش مسکن مهر اشاره کرد و متذکر شد: در اتاق تعاون شورای حل اختلاف برای رسیدگی تشکیل شده که تاکنون 100 پرونده کارشناسی و 90 درصد آن حل و تنها 10 درصد منجر به صدور رأی شده است.

انتهای پیام/22481/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول