اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال پاکدشت:

پاکدشت باید قطب فوتبال استان شود

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت گفت: پاکدشت باید قطب فوتبال استان شود.

پاکدشت باید قطب فوتبال استان شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پاکدشت، علی اصغر خراسانی به برپایی کلاس داوری درجه 3 (ویژه آقایان و بانوان) اشاره کرد و گفت: با پایان این دوره، هر سه‌شنبه شاهد برپایی کلاس توجیهی داوران در اداره ورزش و جوانان هستیم.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان پاکدشت، آموزش‌های داوری را در راستای تنش‌زدایی از میادین و اعمال درست قوانین فوتبال  مهم ارزیابی کرد.

شهردار پاکدشت عنوان کرد: با پایان مسابقات فوتسال جام رمضان و کلاس داوری درجه 3 در حال حاضر ثبت نام برای کلاس مربیگری درجه D و درجه C (ویژه خانم‌ها و آقایان) در حال اجرا است تا مربیانی با علم روز تحویل جامعه فوتبال پاکدشت آشنا شوند و دیگر در میادین فوتبال شاهد تیم‌هایی نباشیم که مربی آنها با سیستم  غیرحرفه‌ای تیم را هدایت کنند.

رئیس هئیت فوتبال شهرستان پاکدشت به مربیان فاقدکارت مربیگری اخطار داد که هرچه زودتر این نقیصه را برطرف کنند، چراکه در صورت عدم توجه به این موضوع از فعالیت آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد.

وی از بهسازی و مرمت زمین‌های فوتبال خبر داد و متذکر شد: به منظور ارتقای کیفیت بازی‌ها این مهم در حال انجام است.

خراسانی به حمایت از تیم‌های توابع اشاره کرد و بیان داشت: به منظور توسعه ورزش فوتبال حمایت از تیم‌های پایه و توابع را در دستورکار داریم وامیدوارم با کمک مسئولان شهرستان تیمی را روانه مسابقات لیگ کشور کنیم.

وی به راه‌اندازی مدرسه فوتبال شهرداری پاکدشت به منظور شناسایی استعدادهای برتر این رشته اشاره کرد و ابراز داشت: پاکدشت دارای استعداد و پتانسیل بسیار خوبی در همه رشته‌های ورزشی به خصوص فوتبال است که سعی داریم در یک فرآیند علمی و فنی پاکدشت را به یکی از قطب‌های بازیکن‌ساز منطقه تبدیل کنیم.

خراسانی، تجربه حضور شهرداری‌ها در عرصه ورزش را بسیار مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: امروزه نگاه مردم به شهرداری صرفاً نهادی خدماتی نیست؛ بلکه شهروندان توقع دارند متولیان شهری در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی نیز گام بردارند، بنابراین امیدواریم دو شهر فرون‌آباد و شریف‌آباد نیز با حضور مؤثرتر در عرصه ورزش به توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در شهرستان کمک کنند.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول