اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر:

شورای شهر خود را محصور به شهرداری نکند

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: شورای شهر خود را محصور به شهرداری نکند.

شورای شهر خود را محصور به شهرداری نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر برای تصدی مسئولیت‌ها در سطح شهر شوشتر راه‌اندازی شده است و نباید به اشتباه خود را محصور در فعالیت‌های شهرداری کنیم و باید در اسرع وقت با مسئولان شهرستان شوشتر وارد تعامل شویم.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان و نهادهای سطح شهرستان از شورای شهر انتظار یاری دارند، ادامه داد: هیچ نگرانی درباره تأمین منابع مالی نداریم و به همه نهادهای دولتی شهرستان شوشتر کمک خواهیم کرد و در این باره سازوکاری تدوین و عملیاتی می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به بازگشایی مدارس در هفته‌های آینده ابراز داشت: برای ساماندهی به نماز جماعت در مدارس شهرستان شوشتر قرار شده تا از محل پنج درصد اداره آموزش پرورش که از عوارضات شهرداری سهم دارد، هزینه ایاب و ذهاب روحانیان به مدارس برای اقامه نماز جماعت پرداخت شود.

سلطانیان با اشاره به نامه‌هایی که برای شهرداری شوشتر ارسال می‌شود، متذکر شد: قرار است در روزهای آینده نامه‌هایی مبنی بر تملک و تخریب واحدهای ساختمانی موجود در خیابان ساحلی، ارسال اطلاعات جامعی از پیمانکاران و قراردادهایشان برای نظارت بیشتر شورای اسلامی شهر بر فعالیت‌های اجرایی و پیمانی از سوی شورای شهر و تدوین و ارائه اطلاعات کامل نیروهای انسانی از شهرداری به شورای اسلامی شهر به شهرداری شوشتر ارسال شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای شورای سوم شهر شوشتر نیز در روزهای آینده برنامه‌ای وزین و با حضور مهمانان شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و زحمت‌کشان شورای اسلامی شهر در دوره قبل را تودیع خواهیم کرد.

انتهای پیام/72006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول