اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اصفهان:

راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای در اصفهان حرکتی مهم و قابل تقدیر است

استاندار اصفهان گفت: با وجود مراکز هسته ای در استان اصفهان، اجرای پروژه مهم و حیاتی اورژانس هسته ای کاری مهم و در خور تقدیر از سوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بوده است.

راه‌اندازی اورژانس هسته‌ای در اصفهان حرکتی مهم و قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی در مراسم افتتاح استخر بزرگ 9 دی در دانشگاه علوم پزشکی، انجام فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی توسط دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را در کنار فعالیت‌های ذاتی دانشگاه مایه افتخار دانست.

وی با اشاره وجود مراکز هسته‌ای در استان اصفهان، اجرای پروژه مهم و حیاتی اورژانس هسته‌ای را کاری مهم و در خور تقدیر عنوان کرد و ادامه داد: اورژانس هسته‌ای برای اولین بار در کشور توسط دانشگاه علوم پزشکی و با حمایت مدیریت بحران استانداری اصفهان به ثمر نشسته است.

استاندار اصفهان، انجام فعالیت‌های فرهنگی در بعد سخت‌افزاری مانند ساخت استخر، مجموعه‌های ورزشی، سالن‌های همایش و چه در بعد نرم‌افزاری مانند افزایش رشته‌های مرتبط را برای استان با غنای فرهنگی مانند اصفهان امری لازم دانست.

گفتنی است؛ استخر بزرگ 9 دی با مساحتی بالغ بر 4900 متر و اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال با حضور استاندار اصفهان در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور علیرضا ذاکراصفهانی اورژانس رفع آلودگی هسته‌ای با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال در شهر اصفهان افتتاح و آماده بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/2301/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول