اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مردادماه صورت گرفت

حضور کارشناسان اورژانس 115 استان اصفهان بر بالین 10 هزار و 89 بیمار و مصدوم

کارشناسان اورژانس 115 استان اصفهان طی مردادماه بر بالین 10 هزار و 89 بیمار و مصدوم تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی اورژانس در اصفهان حاضر شدند.

حضور کارشناسان اورژانس 115 استان اصفهان بر بالین 10 هزار و 89 بیمار و مصدوم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت پزشکی اصفهان، مهرداد آرتنگ اظهار کرد: کارشناسان اورژانس استان اصفهان طی ماه گذشته با حضور بر بالین 2 هزار و 24 بیمار و مصدوم به صورت سرپایی به آنان خدمات‌رسانی کرده و در 6 هزار و 997 مورد دیگر حادثه‌دیدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس‌های 115 به بیمارستان منتقل کردند.

وی با بیان افزایش مأموریت‌های اورژانس پیش بیمارستانی 115 در مردادماه، افزود: در این مدت 6 هزار و 412 بیمار با ناراحتی‌های قلبی، بیماری‌های تنفسی و مسمومیت‌های دارویی و غذایی از خدمات این مرکز بهره‌مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اصفهان تصریح کرد: کارشناسان اورژانس از  10 هزار و 89 مأموریت انجام شده خود در 3 هزار و 677 مورد به محل حوادث رانندگی اعزام شدند و در563 تصادف جاده‌ای و 3 هزار و 108 سانحه رانندگی درحوزه شهری به حادثه‌دیدگان خدمات‌رسانی شد.

انتهای پیام/63012/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول