اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کانون هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر اعلام کرد

رضایت‌مندی هواداران تیم شاهین بوشهر از استاندار

کانون هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر در بیانیه‌ای از اقدام پسندیده استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر که موجب ایجاد موجی از امید و رضایت در دل هواداران شاهین بوشهر شد، قدردانی کردند.

رضایت‌مندی هواداران تیم شاهین بوشهر از استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از کانون هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر، این کانون در بیانیه‌ای که امروز منتشر شد از اقدام استاندار بوشهر و مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در جهت حمایت از این تیم قدردانی کردند.

در این بیانیه آمده است: استاندار عزیز هواداران شاهین قدردان شما خواهند بود.

شاهین نامی محبوب که تاریخ ورزش بوشهر همواره خود را به عنوان یک نماد مطرح نموده است و در این راه هواداران صدیق این باشگاه به‌عنوان رکن اصلی شاهین همیشه و در همه حال ایفای نقش نموده‌اند.

در کنار حضور مستمر و همیشگی هواداران می‌توان نام بزرگ‌مردانی همچون پوربهی، مرحوم زنگویی و مرحوم گرانبها را از نسل قدیم نام برد که با عملکرد دلسوزانه‌شان نامشان را در تاریخ این باشگاه قدیمی ماندگار نموده‌اند.

واکاوی اتفاقات تلخ گذشته و کنایه‌های ریز و درشت هیچ دردی را دوا نخواهد کرد، نام بزرگ شاهین چه بخواهیم و چه نخواهیم در تاریخ این دیار کهن جاودان شده است، پس چه بهتر است که به جای گوشه و کنایه زدن دست در دست هم دهیم و چوب لای چرخ یکدیگر نگذاریم و رفتار و عملکرد مثبت و سازنده دیگران و امثال دکتر رضوی را که در صعود شاهین به لیگ برتر نقشی اساسی ایفا کرد را الگوی خود قرار دهیم.

حال شاهین دوران سختی را سپری می‌کند که بیش از هر چیز دیگر نیازمند اتحاد، همدلی و حمایت است.

اقدام اخیر استاندار بوشهر و معاونین استانداری و مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر موجی از امید و شادمانی را در دل هواداران رنج کشیده شاهین ایجاد کرده است که همین مورد می‌تواند جرقه‌ای برای اتفاقات مثبت و رو به جلوی آینده باشد.

اقدام اخیر مسئولان استان بوشهر در قبال تیم شاهین از هر منظری که مشاهده کنیم یک اتفاق پسندیده است که نباید به هیچ‌عنوان به آن سمت و سو داد، این روزها هواداران شاهین به اقدامات استاندار و دیگر مسئولان دل بسته‌اند و باشگاهی که در انبوهی از مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند، دست مهندس حسنوند را به گرمی می‌فشارد و آقایان جمشیدی و حسنوند عزیز هواداران شاهین قدردان شما خواهند بود و باشد که نام شما عزیزان نیز همچون دیگر بزرگان در باشگاه شاهین ماندگار شود.

انتهای پیام/66006/ب/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول