اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قهرمانان کاراته کشور در تبریز

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز گفت: مسابقات قهرمانی کاراته کشور به میزبانی باشگاه تراکتورسازی در تبریز برگزار می‌شود.

قهرمانان کاراته کشور در تبریز

بابک گهرخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: 200 نفر کاراته‌کار در قالب 16 تیم از سراسر کشور در این دوره از مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی زمان برگزاری این مسابقات را فردا 15 شهریور اعلام کرد و افزود: طی یک روز کاراته‌کارهای سبک هایاشی شیتوریوکای کشور در تبریز برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد.

گهرخانی با اشاره به اینکه از این پس شاهد مسابقات در بسیاری از رشته در باشگاه تراکتورسازی خواهیم بود، گفت: براساس سیاست‌های کلان این باشگاه مبنی بر تغییر رویکرد از تیم‌داری به باشگاه‌داری حضور در صحنه ورزشی کشور منحصر به تیم فوتبال نبوده و این مجموعه در سایر زمینه‌های ورزشی نیز فعالیت خواهد کرد.

این فعال ورزش استان تاکید کرد: مدیریت باشگاه تراکتورسازی حمایت‌های خود را در امور توسعه ورزش همگانی و آموزش‌های پایه‌ای ورزش در سطوح مختلف در دستور کار قرار داده و اقدامات قابل توجهی را نیز در فرصت بسیار کم انجام داده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/60001/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول